< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off









Opis bloga

Inace, ja sam Vrba i s vremena na vrijeme cu vam nesto napisat. Uglavnom to ce biti s namjerom za neku osobu. I btw. , nemojte se cudit na gramaticke greske, ipak sam isao u gimnaziju ;)

Ime: Njusim (slobodno me zovite Njusime) smijeh za sve ostale Vrba
Gdje živim: ajmo reci Karlovac
Škola: fax
Starost: (mladost=) 20 g
Icq br: 281-434-037
Msn: davrbani@inet.hr
Mail: ivan.vrbanic@gmail.com
Horoskop: rak,
Status: glavan i odgovoran za sve dobro thumbup
Znak raspoznavanja: plavi renault twingo...ma morate znati (ili kako bi netko rekao bolid) :-)

Brojac Vas posjetitelja :-)

Polako, da Vas sve stignem prebrojit wave










Koja ste zvijer u krevetu ?! Provjeri ovdje...


Klikom na link pogledajte tko vam je suden... ovdje !

Jeste li i Vi provokatorice?!
Pa naravno!
Nakon provedene noci samnom u krevetu znat ces odgovor!
Nisam!
Ponekad ako se samo malo igram!
pollcode.com free polls



O cemu ste najvise mastali dok ste masturbirali:
kako se netko drugi jebe s vasim partnerom-icom
da ja rasturam nekog-neku a partner-ica to gleda
da sam u velikom grupnjaku
ja masturbiram na neto drugo...
ne masturbiram
  
pollcode.com free polls



VVirile
RRadical
BBrutal
AAwkward




četvrtak, 01.02.2007.

"Elvira...."

Sve, sve si znaci slagala
sve je ovo bila laz
a ti luda zeno
igrala posteno nisi bas

Sve bih ti oprostio
samo jedno nikada
nemoj da se salis
pa da me zalis sad

Sto volio sam kriv sam
i kriv sam za drugo sve
al' ziv sam i nikako
ne za zaljenje

Sto volio sam kriv sam
pa kad sam kriv tuzi me
i mirzi me al' nisam ti ja
za zaljenje

A ti, nazad se ne okreci
slobodna si uzivaj
zalicu za nama
ali mogu sam znam ....

Mhm.... poanta?... mozda....



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.