< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off









Opis bloga

Inace, ja sam Vrba i s vremena na vrijeme cu vam nesto napisat. Uglavnom to ce biti s namjerom za neku osobu. I btw. , nemojte se cudit na gramaticke greske, ipak sam isao u gimnaziju ;)

Ime: Njusim (slobodno me zovite Njusime) smijeh za sve ostale Vrba
Gdje živim: ajmo reci Karlovac
Škola: fax
Starost: (mladost=) 20 g
Icq br: 281-434-037
Msn: davrbani@inet.hr
Mail: ivan.vrbanic@gmail.com
Horoskop: rak,
Status: glavan i odgovoran za sve dobro thumbup
Znak raspoznavanja: plavi renault twingo...ma morate znati (ili kako bi netko rekao bolid) :-)

Brojac Vas posjetitelja :-)

Polako, da Vas sve stignem prebrojit wave










Koja ste zvijer u krevetu ?! Provjeri ovdje...


Klikom na link pogledajte tko vam je suden... ovdje !

Jeste li i Vi provokatorice?!
Pa naravno!
Nakon provedene noci samnom u krevetu znat ces odgovor!
Nisam!
Ponekad ako se samo malo igram!
pollcode.com free polls



O cemu ste najvise mastali dok ste masturbirali:
kako se netko drugi jebe s vasim partnerom-icom
da ja rasturam nekog-neku a partner-ica to gleda
da sam u velikom grupnjaku
ja masturbiram na neto drugo...
ne masturbiram
  
pollcode.com free polls



VVirile
RRadical
BBrutal
AAwkward




srijeda, 01.11.2006.

N.A.S.L.O.V.

Onako predobre rijeci, prigodne i tuzne... Ali trebaju, nazalost...


Nisam prezivio

Nedelja 28. avgust
petnaest casova i trideset minuta
vreme u gradu suncano i toplo
saobracaj gust i otezan
ekipa radia Ljubav
zeli vam prijatan dan

Naocale crne u dzepu bijeli cvijet
i oprostajno pismo znam ga napamet
u obje ruke svijece u oku suza sja
neko mi je umro taj neko sam ja

Nisam prezivjeo nevjerstvo tvoje
da neko ima ono sto je moje
o, zar se tvoje tijelo dira
tudjim rukama

Nisam prezivjeo to sto si lijepa
jos ljepsa nego sto si sa mnom bila
o, zar se tvoje usne ljube
tudjim usnama

Umro sam za tobom
umro sam, ti nisi
za mnom plakala

A oko mene ima tisucu razloga
da opet budem ziv i budem veseo
djevojke u haljinama crvenim setaju
i ptice pjevaju meni svi smetaju

Vijenac od lovora bacam niz rijeku
za ljubav najvecu u ovom vijeku
o, zar se tvoje tijelo dira
tudjim rukama

Nisam preziveo to sto si lijepa
jos ljepsa nego sto si samnom bila
o, zar se tvoje usne ljube
tudjim usnama

Umro sam za tobom
umro sam, ti nisi
za mnom plakala

A oko mene ima tisucu razloga
da opet budem ziv i budem veseo
djevojke u haljinama crvenim setaju
i ptice pjevaju meni svi smetaju

Meni svi smetaju

Meni svi smetaju

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.