Vozi Miško!!!

04.08.2006., petak

Godišnji, bolje da te nemam!!!!!!!!!

Eh, šta je život, jedva čekaš taj famozni godišnji, sto planova ti se vrzma po glavi i napokon kad dođe dok trepneš "fajront".
Opet radi i čekaj godinu dana da se pošteno opustiš, ako doživiš taj trenutak, jer ovi naši "guliože" samo traže kakvu rupu, rupicu pa i pukotinu u zakonu da ti godišnji srežu maksimalno, jer kako kažu to je po zakonu i imaju pravo na to , a ti ako nečeš igrati kako oni sviraju vozi dalje u tri p.... ...... .
Eh šta je život, živi za taj godišnji, pa prođe godina , pa dvije , tri , pet i itd.
Eh šta je život, rmbači cijeli život a kad dođe mirovina, bolje da ju ni ne dočekaš, mizerija, ...
Eh što nisam zaslužan građanin da i ja dobijem državin stan,
.. da i ja dobijem mirovinu u četrdesetoj i još kakvu,
.. da i ja mogu lupetati gluposti, a da me ne proglase budalom,
... da i ja mogu sjediti u kafiću cjele dane i zajebavati sirotinju,
... da i ja mogu biti član ADZ-ea,
... da i ja mogu gledati prave PTSP-ovce kako se poljevaju benzinom
jer nemogu gledati kako i ja uživam u mirovini koju nisam
zaslužio već malo foliranja i koja kuverta i eto meni mirovine
... da i ja mogu biti zahvalan F.Tuđmanu i njegovom kompiću Miloševiću
što su mi omogućili ovaj rat da nemoram rmbačiti za
mizeriju i iščekivati godišnji ko ozebli sunce,
... da i ja mogu biti kreditno sposoban za stanbeni kredit,
... da i ja mogu se vozati čamcem po Dravi i jahati putevima "revolucije"
umjesto što moram rmbačiti da bi oni imali za mirovine ,za hektolitre piva svakodnevno, za "autiće", za skutere, za oružje po kućama, za jointe, za kredite, za vikendice, za La costa i Kappa majce, za Malrboro, za spontane prosvjede za obranu diginiteta.... , za Police cvike, za ovo ili za ono, ma ko mi je kriv što nisam to što nisam i nisam imao nekog gdje nisam...
Bolje da nemam godišnji, bolje da sam u mirovini..............
- 23:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi