Vozi Miško!!!

24.03.2006., petak

dok svira radio

Vozi miško ili obrij lolo samo nemoj dole,
jer su dole obrijale lole.
Nema više lijepih pjesama ni na radiju, na tv ih ionako već odavno nema.
Još ponekad se i naiđe na kakvu neiskvarenu "štaciju" ali i to je rijetkost, komercijalizacija je uzela svoje, i što joj pripada i što nebi trebala dirati po nikakvom zakonu, pa ni ovom "našem", velim ovo našem ko da smo ga mi donjeli a ne neki tamo u "kokošinjcu" što bi reko Z.Vitez.
Vozim cijeli dan pa čujem baš svašta na radiju, od vijesti jučerašnjih u 5h, pa friške lokalne, pa friške globalne, pa najave događanja, pa ovo , pa ono, a sve to prožeto nekom mjuzom, te malo narodnih, pa zabavnih, pa rock, pa pop, pa pa pa kud da smjestim Škoru, Tomsona i takove neznam in sam, ma znam kuda bih ih ja smjestio ali nije red kad ih tako ljudi vole.
Puno puta vozeći tako čekam vijesti u neko okruglo vrijeme, kada vamo tamo stanica dođe ljudi van , ljudi unutra , naplati, pregledaj, reci koju i taman se situacija smiri u autobu8su a vijesti ošle, ma koda ih nije ni bilo a znam da jest, znam sigurno da jesu bile, ali ne i za mene potpuno sam ih zaboravio a da radio nisam ni smanjio, je... bit će druge za sat .
Nekidan krene tako sa polazne stanice sam "dribljam" po stanicama, kad ono TRI METERA SAMOTA..... , pih majku mu šest pa ovo nisam čuo već jako dugo i taman da se počnem kerit, kad javi se neki "konj" u eter kud baš sad , ni prije ni poslije da pozdravljaš familiju oca tiheadbang ..... .
Ratujem tako već duže vrijeme sa radio postajama, nikako da se složimo oko jednoga, da kad je dobra pjesma nepuštaj nikog u eter, ne prekidaj mi pjesmu jer to mi je jedino ostalo na ovom svijetu.........

- 00:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi