...Vojka...

srijeda, 22.03.2006.

Izludio me dizajn!!!!! (a ni ova kiša ne pomaže)

Čovječe, nisam imao pojma da ima toliko posla oko dizajna bloga!!! Vjerojatno ste i sami vidjeli da sam zadnjih par dana eksperimentirao (ne baš uspješno) s izgledom mog bloga. Pomislio sam da bi mi promjena dobro došla...ali pogriješio sam.
Prvo sam htio stavit Homera Simpsona jer mi je on najveća legenda i najbolji lik iz crtića. Kad sam napokon našo sliku koja mi je pasala stavio sam ju ko pozadinu i skužio da mi pola posta ide preko Homerove glave. Šteta, jer mi je baš bio fora! Nakon toga stavio sam neku svemirsku pozadinu. Mislim, bila je u redu ali nije to to. Danas sam se pomirio s tim da mi lijepe pozadine nisu suđene. Pošto ja idiot nisam sačuvao onu prvu pozadinu morao sam složit neku novu...i tako sam napravio ovu. Znam da nije ništa posebno ali vjerujte mi da je najbolja! Mislim da su boje dosta ugodne, a super jednostavna je za napravit. Neznam za vas, ali ja sam zadovoljan. Možete očekivat da će ovako blog izgledat duže vrijeme jer teško da ću se opet upustit u ovako neke poslove.

Sranje koje mi je definitvno obilježilo ovih zadnjih par dana je - KIŠA. Osim uobičajenih problema koje nosi sa sobom (puno vremena sam doma jer mi se neda močit, kamo god izađem smočim se do kože, općenito me oneraspoložuje itd. itd.), kiša me je ovaj put iznenadila nečim novim. Zbog gurle na mojoj zgradi koja propušta cijeli zid u sobi mi je MOKAR!!! Da vam ne opisujem evo vam par slika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Baš mrzim kišu...

- 18:35 - Komentari (28) - Isprintaj - #