...Vojka...

srijeda, 15.03.2006.

Nakon dugo vremena...

Evo, dragi čitaoci napokon sam se odlučio napisati post. Stvarno je dugo vremena prošlo od kad sam zadnji put pisao. Nemogu vam reći zašto sam tako dugo bio neaktivan, ali nazovimo to "spisateljskom krizom" pa smo svi na miru. Jedan od razloga mog nepisanja je to da se u zadnje vrijeme meni ništa zabavno ne događa! Stvarno neznam šta je to! Zadnji put kad sam se stvarno dobro zabavio bilo je na maškarama. Onda sam stvarno uživao... Sad trenutno odmaram doma i ne bi vjerovali - jedva čekam školu (ovaj tjedan sam popodne)! Vjerojatno mislite da sam lud ali jučer sam bio na natjecanju iz engleskog u PRHG, pa sam zbog toga bio oslobođen škole i u ponedjeljak i u utorak. Mislim, nije da se žalim ali fali mi društvo... Mislim da bi to bilo sve.
Evo vam još par zagonetki.

1.) Bio jedan veoma bogat čovijek,koji je sve odgovarao sa da ili ne, i uvijek je govorio istinu.Jednom je rekao da će dati 10 kg zlata onome ko mu postavi jednoteisto pitanje 2 puta,ali tako da mu prvi put odgovori ne,a drugi put na isto pitanje da.jednoga dana pojavio se čovjek postavi pravo pitanje i dobije nagradu.koje mu je pitanje postavio???

Baš me zanima dali će ko znat...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


2.) Ako je Anina kćerka majka moje kćerke, što sam ja Ani?
a. Baba
b. Majka
c. Kćerka
d. Unuka
e. Ja sam Ana

- 08:52 - Komentari (25) - Isprintaj - #