...Vojka...

utorak, 17.01.2006.

Die Erste giorno of school...

Vjerojatno ste i sami primjetili da ne pišem baš pre često, ali ovo je dan koji jednostavno moram prokomentirati. Koliko god sam kritizirao zimske praznike u prošlom postu, volio bi da još traju jer sve je bolje od škole. Mislim,da me nebi krivo shvatili - ja volim svoje društvo iz razreda i škole i mislim da sam po tom pitanju izabrao najbolju školu, ali svo ono učenje (imam 3 strana jezika!!! *pogledaj naslov) me odmah demotivira i ubije želju za uopće odlaskom u tu zgradu! Ali dobro, potrpit ću još ove 2 godine šta imam do kraja i onda....FAKS - što znači još minimalno 4 godine učenja!!! Ufff, počela me glava bolit od samog razmišljanja o mojoj budućnosti (još puno, puno škole).
Za kraj vam dajem slike od zadnjeg dana 1. polugodišta i prvog dana 2. polugodišta pa vi sami procijenite kad sam bio sretniji.

Zadnji dan škole...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prvi dan škole...(jučer)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 09:46 - Komentari (14) - Isprintaj - #