...Vojka...

ponedjeljak, 02.01.2006.

Sretna 2006!!!

Evo, prošla je još jedna godina. Kao što sam napisao u jednom prijašnjem postu, imali smo dosta problema u organizaciji dočeka tako da smo svi skupa skoro završili doma. Sve do 30.12 nismo znali gdje ćemo slavit jer smo uspjeli usrat svaki donekle pristojan plan. No, ipak nije sve tako loše završilo jer smo se preko veze (David) uspjeli ubacit kod jedne cure na Krnjevo. Moram priznat da mi je bilo odlično: nakon punih godinu dana napio sam se ko krava! U cash-and-carryu kupili smo Bavarije od 0.5 za 5 kuna!To je ništa! Drugi dan bio sam ful umoran i jako me glava bolila tako da mislim da necu to tako brzo ponovit, mislim da cu cekat do 2007.

Sve u svemu, ako se "po jutru dan poznaje" ova godina bit će odlična!

- 12:51 - Komentari (12) - Isprintaj - #