...Vojka...

utorak, 27.12.2005.

Evo i mlađeg brata!

Pozdrav! Kao šta ste mogli i sami primjetit, moj brat ne piše često. U biti, ne piše skoro nikad. Zato sam ja morao uskočit na njegovo mjesto i napisat riječ-dvije. Sad je problem jer ne znam o čemu da pišem. Uvijek mi ostaje pisat o školi. Prošo sam sa 3.2. Mogu ja i bolje, ali mogu i lošije. Naprimjer u drugom polugodištu bi mogo dignut tjelesni na 4, likovni na 4 i glazbeni na 4. To je već 3.4. I dignem još dvije ocjene(povijest na 4 i matematiku na 3) i imam 3.5. Dobro, moram se uozbiljit i shvatit da dignut 5 ocjena u gimnaziji nije lako, ali pokušat ću. Vjerojatno svi znate zašto sam izbrisao svoj prijašnji blog. Za vas koji ne znate, recimo samo da su mi profesori dali do znanja da je svađa na internetu loša stvar...

Image Hosted by ImageShack.us

I evo još jedna prigodna slika koja najbolje opisuje položaj Hrvatske u odnosu na EU!

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #