i just LOVE you honey:)
This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait

Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you

Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go..


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Život moj..



CREDITS;

Designer
Photobucket.
Blogger.
Blogskins.
Picture: Hollowland.
Brushes.
dizajn preradila

ponedjeljak, 21.01.2008.

...Josh dok smo tr!ijezN!...:P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
yO...
ewo mene opet..hehe..možda se p!tate zasšt je owaj naslow..e pa takk..m!sl!m josh malo pa ćem0 slav!t! moj roćkas..yoy ups,misl!m ja & Tinaa..jebote jedva čekam..slav!mo u Grub!šnom..(swi ćemo kopat! rupe po p!jesku)-owo smo prož!vjele samo ja & Jelena)partyparty Valjda će i Tanj!ca doći k meni pa ćemo ponov!t! ono od prošsšle godinee..hehe..se sjećaš!?!?!,,yoy koje p!tanje ni ja sama ne znam..hihi..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ewo kod mene nažalost sve !sto..zašto nažalosst!?!?!..,zato šta m! je pun ku**c sv3ga..eto zašt..ma joj ne p!tajte dalje bolje n!šta jer pIplizd!m..smokinheh,,kr!za,kr!za..Owaj post je dosao onakk,za bzvzzz..malo sam i hapPy jer sam čula da ću dob!t! puuno paraa za roćkas,,ooo vjerujtee puno..ihihgreedy..
Image Hosted by ImageShack.us

I takk..Danas smo u school p!saLi test !z hrvat$kog,,! normalno men! & Tanj! uzela test..al! ja sam več b!la gotovaa..takk daaa..bić3 dobro..a Da b! stvar b!la bolja josh sutra pisemo test !z zdrav$tvene..sranje..! p!ta hrvatski..jeb0te neću ja voz!t đubre!!!(owo će razum!jet samo odabran!..)nut..hihi..Ma neam pojma šta vam više pišem..M!slim da !dem...akk će !mat sreće dob!t! čete sl!ke od rođendana..idem..puufee šaljem:Tanji,Anni,Seki,Jeleni,Knapeku,Brlji,Kirinu,Ani,Teni,
Choni,Patrishi,Tinama.....i bLabAblabla...thumbuppuffeeek..kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

21.01.2008. u 19:32 • let me hear you (46) get on paper#

subota, 12.01.2008.

Neka ti nebude žao onoga što si u životu učinio,već neka ti bude žao onoga što nisi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Allo!?!?!ima li koga?!?!
aha tu ste...hehe...evo mene malo s obzirom da je onaj prošli post bio tak jadan da boli glava,ali nema veze,kao da će i ovaj biti bolji...hehe....pa ovako skoro je dva u noći, a ja ko ja moram biti budna,neznam koji mi je,e nemogu zaspati nikak,a možda je razlog to što se budim u 13 h...hehe,možda....no dobro,eto kao i obično sutra se spremamo ići van u grad,iako ja nevjerujem da ćemo ići jer nemamo prijevozaaaa,a isuse ljudi zar je to tak teško,pa bemu miša...al dobro ja se nadam da ćemo ići,jer se želim jaako dobro izluditi prije škole,da znam sranje dolazi u ponedeljak,pa zatooo...eto u ponedeljak u školu,ajmeee,i to sam ja dežurna prvi dan,ma jebote stvarno...neda mi se,a najviše mi se neda učiti,grrr...a kome se da!?!?ali ja jedva čekam da vidim moju Anuuuu...pufek...!joj jedva sam tak čekala kraj polugodišta i malo odmora.Ove godine je bilo sušno razdoblje u školi,hehe,ali stvarno,ono dvojki na sve strane...hihirolleyesjoooj i takkk...evo jedna jepa slika:naughty
Image Hosted by ImageShack.us


Joj da, da nesmijem zaboravit na svoj roćkas,hihi jedva čekam,možda ću ga slaviti sa Tinom ma nemam pojma,budemo sve vidjeli....ajme meni je jaaako dosadno i jaaako me boli zub,ljudeki pomagajteee,jer ovaj šugavi aspirin ne pomaže...madheadbangzubo...ma idem,polako mi se i oči sklapaju.E da i nadam se da vam se sviđa dizzzajn..idem sad stvarno....šaljem vam jednu veeeliku porciju pusica sa lukom...hehekiss..kissy-kissy...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

12.01.2008. u 01:53 • let me hear you (65) get on paper#

nedjelja, 06.01.2008.

Sretna novaaaa!!!!.......sa malim zakašnjenjem...:P

Ey...wave
evo mene malo...
kao što u naslovu pishe:
SRETNA NOVAAA...party
hehe...
i kak vam bilo na novoj!?!?!
Meni presuper...thumbup
Svi smo si `malo` popili,party
plesali,ispričali,najeli(aaaa Jelena???)
hehe...
ma zaaakon....

Image Hosted by ImageShack.us


Mada su se poslije ponoći nekakvi
šipci potukli tak daaaa....zubo
Jebote svima živima sam čestitala
novu godinu,neke nisam ni p od poznavala...
hehe...
Onda smo svi išli van jer je bio ogroman
vatromet...puknucu
I takk...
Ma ni neda mi se više pisat...
nemam inspirejšn...takk da...
E da ljudi faaaala na puuno komentara...
nadam se da ću vam ih uspjet vratiti...
Idem sad...Ovo je jedan kratak post,
jer nemam vremena,hihi...tak daaa....
pussam vas sveeeeee...
Byeeee...wavecerekkissnut

Image Hosted by ImageShack.us

06.01.2008. u 12:34 • let me hear you (59) get on paper#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.