i just LOVE you honey:)
This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait

Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you

Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go..


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Život moj..



CREDITS;

Designer
Photobucket.
Blogger.
Blogskins.
Picture: Hollowland.
Brushes.
dizajn preradila

srijeda, 24.10.2007.

...pozzzz...
evo pišem i ja novi post...kod mene nema ništa novoga...dosadno mi je i sama sam domabelj...a valjda ću naći nekakvu temu za pisanje...i takk...kod mene svaki jebeni dan pada kiša,i to užssno mrzimmad...svaki dan mi je jebeno dosadan:ustajanje u 6,na stanicu,u iv,u školu,na bus,kući,spavanje,učenje(ha-ha) i opet spavanjefino...hihih...baš mi je teško...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Baš si razmišljam kako vrijeme brzo prolazi,i to me uopće ne veseli.Mrzim kad netko pokušava biti što odrasliji,ja to ne želim.Mislim da imam puuuno vremena za to.Uopće neznam gdje ću sa sobom kad zvršim ove 4 godine (ako ih završim).Vrijeme brzo prolazi i mislim da ću ubrzo morati ozbiljno razmisliti o tome.

Image Hosted by ImageShack.us


Ponekad se sjetim onih "mladih" dana hehe...sretan
Baš bi se htijela vratiti u to vrijeme...kada smo se družili mi kao jedna grupa.Naše prve svađe,rođendani,prva cigarasmokin,naše orginalne igre koje bi bez problema mogli smisliti...smijehma zaaakon...
Iako ni sad nismo drukčiji...loooool...zubo

Ma ugl. to mi se uopće ne sviđa,iako ja tu ne mogu ništa...
I kad smo već kod vremena,mislim da će jako puno proći do moga novog posta...

Pusa...cerek

I pogledajte ovaj video...baš je fora...

Crazy Optical Illusion - The top video clips of the week are here

24.10.2007. u 19:16 • let me hear you (104) get on paper#

ponedjeljak, 15.10.2007.

Ey........

partyEy...ovaj post već pišem dva dana...iss nemam pojma,uopće nemam inspiracije...U subotu smo bili vani...malo je bilo dosadno,ma ustvari bilo je super...jedino se nismo napili...baš nitko.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E da moram spomeniti NIKU
jer ću dobiti batina...hehefino...e pa Niko el si sad zadovoljan,i usput ti šaljem puno pusica...a idući put ćmo se naroljat...el jasno!?!?!partyhehe...Bogme sam se naplesala u subotu...a to nas je izmorilo,pa smo si kupovali sendviče,njamaaaanjami...i tak,neznam o čemu da pišem...Inaće kod mene je sve pet...a škola me je**...a nema veze...Drago mi je zbog Marine i Ane...pomirile su se s jednom osobom,tak da je sad sve super...wave-->pozzz...
Danas sam mislila ići do Iv-a,ali nas ona neka kučka nije htijela pustiti...burninmad...inaće svaki put serem da imam bus...cool...
Eto danas sam si malo uređivala boxeve i našla nekakve ljubavne pjesmice...neznam koji mi je bog...namcor...puklo me...bang...
mislim da idem sad....
pus
pus...kiss
Pusu šaljem:Jeleni,Nati,Alenu,Marku,
Niki,Franjiću,Ani,,Tini*2,Kaji,Pikču,Tanji,
Mateji,Moniki,Marini,Ivanu....
ajd pozzzz....party

15.10.2007. u 18:09 • let me hear you (133) get on paper#

nedjelja, 07.10.2007.

hIhIhIhIhiHIHIhiHhihi

ejjjj....
ljudi evo i mene konačno...
vidim da ste me se zaželjeli...aaa????naughty
hehe...inaće meni je super,pon,uto,sri nisam bila u školi jer sam bila prehlađena,šmrc....eek,ali ipak nisam bila u školi,juuuupiiiifino...
sutra nejdemo u školu,nekakav je praznik,neam pojma...eek...zbunjola šta ćeš...eek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U subotu sam opet trčala na stanicu,jer sam skoro zakasnila na bus,a u šk idem na samo dva šugava sata,upsić ne na dva samo na jedan.Pisali smo 4 sat ispit,a ja nisam ništa učila pa sam pobjegla...belj
¸meni je trebutačno užas dosadno,a Jelena bi tebala doći pa da malo hmmm,da...smokin
Jučer smo bili u parku u kućici...ovi su si kupili pive,a meni se uopće nije pilo...no
Vratili smo se kući oko 22.00,još smo trebali ići kod Šojata,ali mi se nije dalo,pa sam otišla kući...
E kak mi se neda učiti,to nije normalno,a škola zapravo nije ni počela,a mi pišemo ispite,ispitivanja...headbangmad
Ma bzvz......
idem....hoču još više komentara ovaj put....thumbupblablasmijeh
pussam vas sve...byee...kissa...kisskisskiss

07.10.2007. u 15:03 • let me hear you (100) get on paper#