SRANJE POSLIJE SRANJA

01.06.2007., petak

FRENDE SRETNO

jedna od onih priča tužnog sadržaja...
tužnog početka , niti malo sretnijeg nastavka i još tužnijeg raspleta....nadam se samo da će cijela ova priča ( njegov život ) imati za kraj jedan sretan završetak...
upoznali smo se savim slučajno , on zna onoga koji zna onoga koji zna onoga koji zna mene......
brzo je upao u društvo s kojim sam stalno lumpovao po party-ima.....
iste fore , ista zajebancija , isti način zafrkancije nije bio slučajan....živio je u mom kvartu dosta godine pa se odselio negdje u siget.
nisam ga znao jer je puno mlađi od mene...on je 84-to godište...
kroz druženje i svakodnevne gluparije saznao sam da mu je mama umrla dok je imao 7 godina a da mu je stari okorjeli alkoholičar..
brzo povežeš takve stvari sa maltretiranjem i dugovima koji su se vjerovatno povečavali s godinama.....
Alkohol je napravio svoje i stari mu je umro prije 3 godine ....nije bio sretan ali nije bio ni pretjerano tužan....mogla se primijetiti jedna vrsta olakšanja na njegovom licu ..kao da je skinut jedan veliki teret sa njegovih ramena......
dugovi koje je stari ostavio nisu bili nešto veliki ali ipak preveliki za osobu koja ima 20 godina i koja živi sama u stanu..
A cijeli stan se raspadao ...struja nije plačana godinama te je dug iznosio preko 10.000 kn.... instalacije su puštale , zidovi se raspadali......
Sve skupa izgledalo je grozno ali ipak nije bio smak svijeta....
Govorio sam mu :
" M. nazovi elektru , dogovori plaćanje u ratama..."
" sakupi ekipu , pobacajte ove stvari iz stana....pokrečite stan i stari moj imaš odličan stan za živjeti...."

tako je i bilo , struja je bila plaćena na način da je ušao u 300% minus....
ok je to..pa svi tako živimo.......
M. je odlična osoba po karakteru , izvana izgleda kao netko tko ne mari za ništa ali je u stvari i više nego dobar...
sjećam se.....
našao sam malu crnu mačku izbačenu na autoputu , stao sam i odnio je doma.....bez imalo razmišljanja M. ju je uzeo i makar nije imao kune za hranu dao je dosta love za liječenje mačke...bila je ozbiljno bolesna i vjerovatno bi uginula da je nisam pokupio na autoputu ( kilometrima do prve kuće ) i da je on nije dao izlječiti...
svaki mjesec sam mu donosio punu vreču hrane za nju lagavši da moja kraljica od mačke neće jesti sad ovu hranu , pa sad ovu...
par sam puta bio kod njega uvjerivši se da je mački bolje nego večini na ovom svijetu....

da se vratim na priču........
nekako je M. stao na noge , bio je u minusu ali tko danas nije...susjedi su mu ostavljali hranu u vrečici ispred vrata ili jednostavno objesili na kvaku vrata....
i išlo je tako , funkcioniralo je....struje je vračena , kupio si je par stvari koji mu trebaju ( tv.....) , imao je plan , snove....
Ali jedno nije nikako mogao kontrolirati.....
M. nemoj se razbijati toliko , pa ne treba ti to više frende , prošli smo to ....
ponavljao sam mu to na svakom našem izlasku.... i moram priznati da nije imao granice ni u piću ni u onom drugom....
Ponovno se spetljao s ekipom kojom je izlazio prije nego je ušao u naše društvo...
razišli smo se svi skupa...cijelo društvo se jednostavno raspalo.....
njega sam znao vidjeti 1 put mjesečno i to kad sam mu nosio hranu za mačku....
jednog dana čujem vijest:
" M. je dao otkaz .....?? "
" moooolim , ne može si on priuštiti otkaz...hm , možda si je našao neki bolji job ?? "

zovem ga , ne javlja se...drugi dan ga slučajno sretnem....
bio je premršav , gledao je u mene ali kao da me nije doživljavao , kao da je bio odsutan , govorio je sporo i nepovezano....
znao sam da je sranje....da nešto ne valja....
isti sam dan saznao da se navukao i da ide u komunu na odvikavanje......

razmišljao sam....
treba li takve ljude osuđivati i kritizirati.....treba li uopće takvim ljudima soliti pamet...
tko da im soli pamet ??
Mi ? mi koji nismo prošli ništa ni blizu onome što su oni prošli ....ili još prolaze....
Možda takve ljude samo treba shvatiti...
mladost nikakva , život skoro pa nikakav , stvarnost i više nego odvratna...i onda nađeš riješenje u drogi , kad si na drogi sve je divno i krasno , nisi siromašan , nemaš dugove....
najbolji si . najjači si ..........

ne znam...ali mogu reći samo ovo...
e pa frende sretno tamo gdje ideš , izvukli su se drugi pa ćeš i ti....
- 11:14 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život prije i poslije braka

TU I TAMO VOLIM ZAVIRITI .....