< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



četvrtak, 21.06.2007.

BOSANSKI GRAFITI

Neću žvake, hoću svoj KUSUR (na prodavnici u Prijedoru)
Društvo mekih kita (na zgradi Doma penzionera u Mostaru)
Ratovanje za mir je isto što i tucanje za nevinost!
Jebo učenje, uči jebanje (na zgradi u Doboju)
Žene pamet u glavu a dole šta uleti! (Tuzla)
Jedite govna, hiljadu muha ne može biti u zabludi. (Zenica)
U alkoholu sigurno ima ženskih hormona jer kad ja popijem ne znam voziti auto i počnem pričati gluposti
Kad ti jedan čovjek kaže da si magarac udari ga šakom. Kad ti trojica kažu da si magarac, kupi samar!
Ja nisam debela, ja sam žena i po! (na salonu za uljepšavanje u Sarajevu)

Beogradski grafiti
Budi uz mene kad odem od tebe.
Za lepršav hod i sjaj u očima, koristite kozmetiku "HEINEKEN".
Neko nam je stavio drogu u heroin! (grafit na Vozdovcu)
Svi Srbi u jednoj državi! Koncentracija koja ubija.
Šta to znači živjeti u iluziji? Kad posijle 25 godina braka primetiš, da ti žena nije strastvena nego astmatičar.
Vozim kao grom! Svaki dan udarim u drvo!
Afrika ne može da bude daleko. Kod nas u firmi radi jedan crnac i na posao dolazi biciklom.
Letenje je lako naučiti. Treba samo da skočite i promašite zemlju.
Ako ne možete da živite jedno bez drugog, venčajte se pa ćete moći.
Moto Vojske Jugoslavije: Važno je učestvovati!
Najbolja avio kompanija na svetu je American airlines jer razvozi putnike na kućnu adresu.
Sida, sida e p a šta je, ako je sida nije rak!
Naš vazduh ima jednu prednost – vidimo šta udišemo!
Proleće u Beogradu – ujutru se čuju ptice kako kašlju.
Mene novac i slava ne zanimaju. Samo novac!
Danas sam imao užasan dan: ukrali su mi auto, Obili su mi stan, jedino pozitivno je HIV-test.
Izgubio sam veru u sebe, veru u ljubav, veru u svet, jedinu nadu sam našao u igli... i sad heklam i super mi je!
Pas je čovekov najbolji prijatelj. Žena zauzima izvanredno drugo mesto.
Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"
Nikad te neću zaboraviti, samo idi.
Bolje s biciklom u švaleraj, nego s Mercedesom na posao !



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.