< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



četvrtak, 14.06.2007.

DOMIŠLJATI SVEĆENIK

Mlada žena sjedi u avionu pokraj svećenika.
"Oče" - kaže mu ona - "Smijem li vas zamoliti za jednu uslugu?"
"Vrlo rado. Što mogu učiniti za Vas, kćeri?"
"Dakle, znate kupila sam jedan jako skupi i posebno dobar brijači aparat
za dame, pa se bojim da ću na granici morati platiti jako visoku carinu za
njega.
Bi li ga mogli vi sakriti isod vaše mantije?"
"Mogu kćeri moja, samo ima jedan problem: Ja ne mogu lagati, ali dajte mi tu
spravu, nekako ću uspjeti valjda.
Već će mi nešto pasti na pamet."
Na aerodromu pita carinik svećenika da li ima nešto za prijaviti.
"Od glave do sredine nista za prijaviti moj sine" - potvrdi svećenik.
Malo začuden pita carinik :" A od sredine na dolje?"
"Tamo dolje - kaze svećenik - imam jednu spravu za dame koja još nikad nije
bila upotrebljena!"
Carinik se glasno nasmije i vikne dalje : "Slijedeći molim...." !!




| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.