< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



ponedjeljak, 02.04.2007.

VICEVI

Pita učiteljica:
• Tko zna primjer za nešto očigledno, a nevjerojatno u isto vreme?
• Očigledno je da je ku**c od mesa, a nevjerojatno je da je tvrd kao kost - kaže Ivica.
• Sram te bilo, Ivice. Kako se to izražavaš? - kaže učiteljica - zna li neko drugi primjer?
• Očigledno je da je pi**a uvijek vlažna, a nevjerojatno je kako nikada ne zahrđa - kaže Tomica.
• JAO, i ti Tomice, kako se izražavaš. Ko će slijedeći?
• Očigledno je da je Zemlja okrugla... - započe Perica.
•...Najzad jedan pravi, kulturan primjer - ubaci se učiteljica.
•...A nevjerojatno je da se je*u na svakom ćošku - završi Perica.


Sjede u avionu Škot, Francuz i Afganistanac. Dolazi stjuardesa i pita ih što će piti. Škot odmah reče:
• Ja ću jedan škotski viski.
Francuz:
• Ja ću jedno francusko vino.
A Afganistanac će:
• Meni ništa, sad ću voziti.



• Tata, reci mi, kako sam se rodio?
• Dobro sine, znao sam da ćeš me jednog dana to pitati. Evo ovako. Tata i mama su napravili jedan copy/paste na jednom chatu na MSN. Tata je onda dao mami sastanak preko email-a u WC-u u jednom cybercafeu. Onda je mama napravila nekoliko download-a s tatinim memory stick-om. Kad je tata bio spreman za upload, primjetili smo da nismo stavili firewall. Kako je bilo kasno da se koristi undo, a ni delete više nije pomagao, 9 meseci kasnije nam je stigao zaje**ni virus...



Vraća se Crvenkapica iz Černobila, presreće je vuk i naredi joj da se skine. Ona pokuša da se odbrani od napaljenog vuka, ali ne može. I počne ona da se skida. Skine majicu kad ono - tri sise. Vuk kad to ugleda, izusti samo:
• U je**te, tri sise!
A Crvenkapica mu odvrati:
• Ako ti se ne sviđa možeš mi popušiti ku**c!



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.