Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

petak, 09.03.2007.

JOŠ SAM ŽIVA...;)

Eto da vam se malo javim...Znam da nisam pisala duže vrijeme, al nije mi se dalo...
Uglavnom, bila sam danas u bolnici, znaci nakon 3 i pol mjeseca i smršavila sam 9 i pol kila...Ne mogu vam opisati kako je dobar osjecaj biti zadovoljan samim sobom. I doktorica je bila zadovoljna (super je žena)...
Eto momak je još sa mnom, naravno...:)Fakat je dobar...a između ostalog mogu mu sve reci tako da ga smatram frendom...I rekla sam mu da ga smatram više frendom nego dečkom i sad mi je jako krivo. Al ipak ne mogu opisat šta točno osječam prema njemu, nije uobičajen osječaj...
Uglavnom, dobila sam novi nadimak-Tweety.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To sam si djelomično sama dala jer je moja frendica jednom na klupu napisala da sam ja ptičica, a onda mi je bilo malo glupo sam ptičica pa sam si smislila ovaj nadimak...nadam se da vam se sviđa:P.
Eto toliko od mene za sada jer moram ići, ali pišem vam jako skoro, pusica (kiz)...

- 12:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #