Image and video hosting by TinyPic,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic,blog.dnevnik.hr/vitin-carobni-svijet" />
Design: Music is life
Help: xoxo
Image and video hosting by TinyPic

.hey hey ljudi
.ja sam vitaa :D
.msn? mini.pink007@gmail.com, ak me dodajete recite tko ste
.skype? minipink007, ak me dodajete javite tko ste
.živim: u Zagrebu
.volim:bff, I.-a, mjuzikuu, svoga pesekaa..
.sada sam:8.razred
.godine:14 i pol
.želim:I-a, naučit radit dizajne i avatare, novi laptop, iPod
.znam:svaštaa^^

Image and video hosting by TinyPic

Vita Starčević :)


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

BLOG NA KOJEM IMAM SVE O SVOM HOBIJU

Vita geliranje noktiju-moj 2. blog :)


OSTALI SUPER BLOGOVI

Music is life design
082 Dizajn







Image and video hosting by TinyPic

.ejj ljudii
.napisala novi post :)
.a šta da vam pišem..o ljetu?
.okej..ljeto
.ljeto je vrijeme zaljubljivanja i onih kratkih i slatkih ljetnih ljubavi, kupanja i sunčanja, pokazivanja svog divnog tijela na luksuznim plažama..ali ne i meni..
.meni je ljeto doba odmaranja, ne spavanja do kasno, ako naiđe koi slatki decko meni super, lizanja sladoleda, zabave sa društvom, ludog skakanja u more..sve ono super osim šta ove godine ne idem na more neg kod bake -.-''
.to mi je uništilo sve
.ne žeilm kod bake.
.kod bake je dosadno.
.nema interneta.
.nema društva.
.nema plaža.
.nema zabave.
.ima puno bakinih frendica koe su ful dosadne -.-''
.nema zgodnih dečki.
.nema ničega.
.prazno
.prazno.
.sve je prazno.
.totalno glupo i usamljeno.
.toliko je glupo da će mi čak i L. faliti, a da ne spominjem koliko I.
.bezveze.
.ništa od interneta.
.3 i pol tjedna bez interneta.
.užas.
.a max tv?
.mama mi se napokon smilovala i naručila max tv a bas kad dode ja cu morat ić..-.-''
.3 i pol tjedna..-.-''
.ma užas
.a sada vi meni napisite kak cete provest ljetoo
.da čujem vaše divne ideje :D
.ma volim vas sve
.čitamo se
.pusaa^^

Komentari (37)