Image and video hosting by TinyPic

britney je pobjednica
evo vido i slikice


MusicSRC.com - Music Videos


glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

glitter-graphics.com


I got my Myspace Comments Generator from 123mycodes.com

























< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: x Crazy Dizajni x

PRAVILA
1. ne piši proste ili ne pristojne komentare jer ćeš biti prijavljen adminstratoru!
2. ne vrijeđaj me preko komentara jer ćeš biti prijavljen adminstratoru!
3. 15 komentara (jedan za drugim) i ideš u linkove.
4. ne pljuvaj mi po blogu!
5. poštuj pravila!


LINKOVI

kornjacica
Marija
škola o životinjama-wwwiva
mala Lara
dođi u svijet supp cure
hermanas parasiempre
malla plawusica sa juga
....emit@....
sponge bob




Get Your Clock


na blogu vas je bilo

Counter
Counter

a dajte ljudi može malo više brojkica












subota, 06.12.2008.

bok!

bok ljudi!!!! danas je sveti Nikolasmijehsmijehsmijeh
dobila sam darove: knjigu High school Musical. 1 dio. uz to idu razglednice, posteri... šta ima novo kod vas?
idemo ponovo na školuburninmadmadburninmad. to je strava i užas!burninmad. hvala Bogu da je završila ona
lektira Bambirofl dobila sam je 5smijeh sada imamo Heidi ili kako se već piše. lektiru čemo ćitat preko praznika.lud
pisali smo ispit iz engleskogpuknucumadmad. dobila sam lošecry doduše još nam nije vratila test.
sory-te svi kojima nisam vratila komove. bila sam u kazni! nastavite komat jer ja ću od sad obećajem vraćat komove.
već je 10. joj, morala bi ići vježbat tekst. za dramsku! idem na dramsku. imamo Pepeljugu. ja sam polusestra Tanja.
kad smo već na slobodnim aktivnostima, sutra sam mogla ići na natjecanje da je za moje godište. ali meni se posrećilo pa nije.
iz plivanja tekmićenje. nema veze gledat ću brata i one druge koje se natjeću. jućer sam bila na koncertu od prijatelja.
on svira klarinet. to je puhaćki instrument. u utorak idem na koncert od brata. on svira saksofon.
sada bih trebala ić. i još samo nešto IVA gdje je mojih 50 komove? malo sam ljutapuknucuburninmadmad.
molim te ispuni obećanje.
idem, kiss, bok, komajte, puno, 15 komova pa u linkove.
boooooooooooooookwavewavewavemah



| komentari (125) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.