...viskovohooligans...

četvrtak, 14.06.2007.

...again...

wave...opet ja...pozzz swima...hmmm...rolleyesnešto was malo komentira...rolleyes
ma nema veze...inače swe je po starom...svaki dan te jebe...i tak...
a...pozzz i CORINI i FRANU...baš cu cakani par...hehehe...naravno...pozzz i BALJAKICI i GABRIELU...i swima...da was ne nabrajam...
...idemo u subotu u RIZICO????
...i tak...šta da wam kažem????
...e da...pozzz dragani i ivoni...7.c...
puno nam komentirajte...thumbupthumbup


ewo koja slikica od dinama...(draganina želja)...hehehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...BBB...tribine...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...plavi,plavi...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to smo mi...bad blue boysi....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kako lijepo....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...dinamo SVETINJA....
ewo dragana...je dobro...

...inače...fran je pito ko je mačkica...to sam ja...samo je to moj vlastiti blog...
i tako..pozzz swima...widimo se..
puno mi komentirajte...pozzzzzzz
DINO VOLIM TE!!!!!!!!!!

- 16:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.