svismoisti

nedjelja, 08.02.2009.

nesvjesno i besvjesno

kao da me je nešto zaljepilo za stolac i ne dozvoljava mi da se predam. televizor se nerazumljivo i utišano glasa, kiša mrmolji, a sve ostalo oko mene miruje i spava. mozak je potpuo bistar i svjež kao da sam usred dana. i ne znam da li je ovo upošljavanje tijela, najviše očiju, ali i kičme uopće smisleno.
naravno da je potpuno besmisleno.
svakodnevni odlazak u krevet, buđenja, nedjeljni poslovi koji me čekaju, sve se to također čini besmislenim
i već toliko puta doživljenim i proživljenim. svakodnevna rutina življenja ponekad tako bude zamorna, beznadna.
dani pak koji prolaze u tjednu nešto su što se ne može izbjeći i služe samo da dovedu do jedva čekanog vikenda,
koji onda opet prolazi tako nesvjesno i necijenjeno.
i tako nažalost i naš život protiče, odrađujemo bez žara ono što je naš stvarni život i što je
u stvari vrijedno i pravo i najvažnije, jer, kao što jedva čekamo vikend a onda neznamo uživati u njemu, tako i
naš "obični i svakodnevni" život čini se nezanimljivim i nismo svjesni što nam u stvari znači i predstavlja, jer nam misli i nervi vječito plutaju
negdje u zamišlljajima, umišljajima i tlapnjama.
- 02:44 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.