Kozala boys

nedjelja, 13.01.2008.

Najuđi dani su počeli:::Maškare:::2008

Maškarano ludilo polako kreće...
Evo da izdvojim ključna događanja za sve ljude zeljne zabave

Image Hosted by ImageShack.us


Rijekaparty

Cetvrtak, 17. siječnja 2008.Antonja -podizanje Pusta
U organizaciji riječkih tradicijskih grupa na Pehlinu, Zametu i Krimeji upriličit će se tradicionalno dizanje Pusta, uz Antonjski rog i vatromet, prigodni program i običaje vezane uz Antonju.

Petak, 18.01. 20:00h Dvorana mladosti - Izbor kraljice Riječkog karnevala i primopredaja ključa Grada

Subota 19. siječnja 2008.Live koncert Jole - Maškare @ Podvežica, Rijeka
Jedna od vodećih hrvatskih zvijezda Joško Čagalj s nadimkom po kojem je najpoznatiji široj hrvatskoj javnosti i svojoj publici - Jole...zna zabaviti publiku zato ne propustite

Nedjelja, 20.01. 15:00-21:00 Krimeja, Trsat,Trsatska Gradina - 12. Smotra zvončara i feštara

Subota, 26.01. 10:25 Rijeka( Pariz-Korzo)-Kostrena-Bakar - 17. Maškarani auto rally Pariz-Bakar

Subota, Zlatko Pejaković Live - Maškare @ Podvežica, Rijeka
26.01.2008.

Subota, 26.01. 13:00 Centar grada (Korzo) - Dječja karnevalska povorka


Subota 2.02.2008.Carnival Party - CP8 @ Adamićev gat
, Rijeka I ove godine u sklopu Riječkog karnevala moći ćemo uživati u zvucima dobre glazbe elektronske glazbe smokinna Carnival Party-u s početkom u 20 sati.

Nedjelja, 03.02. 12:00 Centar grada - Međunarodna karnevalska povorka
Erupcija ludila u Rijeci nut...zato se tu mora biti
20:00 Adamićev gat - paljenje pusta na moru

Video za ekipu

13.01.2008. u 23:59 • 19 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Za sve kronere,partijanere i posrnule kladionicare.....trebice i sportase.wave



Free Site Counters

users online

Ljubo Msn:delpiero051@hotmail.com
Mateo Msn:mateovrban@hotmail.com



Treba dana



Image Hosted by ImageShack.us

M I L E

Linkovi i blogovi


My Hi5

Barbarezi
Maca mala
Armada Kozala
3errors - Ne pišu
Vukas i Djuka
Legenda iz Zderica
Zelene mačke
Aco harmonika - Ne piše
Bojan i Ragy
Lila
Najbolji prognozer za NHL
Maleno prase
Ogi the krilo
Bolero Napolitankica
UGRIZI ME 1
UGRIZI ME 2
UGRIZI ME 3
UGRIZI ME 4
Ako me znas probaj

1897
Image Hosted by<br />
<a href=Juventus.com
Juventus-fanclub.hr
Juve novosti-by Amar





Mlada nada Dj Arcsmijeht-crap
Arc new singl
Jacbri.com

Za sve frajere ili one koji se tako osjećaju ,pa ih skinithumbup


Bez nje nemožemo spavati
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moje slike

Evo nas - Ljubo & Mateo

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ej može ona naša:

Cili tjedan ja radin ka konj I po znoju stalno iman vonj
A neman mira prca me šef a ja bi tija imat pun sef
Ostvarit snove, imat brdo love ubost dvanest parova, živit poput carova
Imat skuter, auto i kompjuter pun frižider, da život bude super
Imat eura ka petit beura ka more planktona i Pamela silikona
Al ću se ubit, jer kako može biti kako gubit mogu favoriti
Papilova (uloži da množi) papilova (plaću mi oglođi) Papilova (uloži da se množi) papilova, papilova
Po cili dan ja gledan teletekst ne zanima me ni hrana ni sex
Ljut ka hren, gutan persen moran ubost dobar koficjent Samo gledan di ću nula jedan, dva, iks, to je moj fiks
Al ne znan zašto ne mogu ubost moran se smirit, učiniću grubost
Papilova (uloži da se množi) papilova (plaću mi oglođi)
Papilova (uloži da se množi) papilova, papilova
Etiopijski sumo, čileanski hokej moran ubost, pa nisan okej
Viški kriket, splitski bob prokleti tiket će me odvest u grob Al uvatiću sriću, napuniću vriću žena otišla je materi i odvela dicu
Totalni fijasko, ovaj sport je skup al još ćemo se vidit, nisan tolko glup
Papilova (uloži da se množi) papilova (plaću mi oglođi) Papilova (uloži da se množi) papilova, papilova


My favorites Videos


Dj Rolando - Jaguar

Love comes again

Tiesto Malasyia pit party


Tiesto-Traffic

Alexander Kowalski @ Industrial Copera (16.09.06)

Kowalski live @ i love techno 2003

Jeff Mills - The Bells (1997)

Carl Cox - Live @ Shockers

THF Technno House Festival 2006 - Meinflor

I Love Techno 06

Tiesto - Just be

Supermode - Tell me why

Love Don't Let Me Go-David Guetta vS Egg

Fedde Le Grand - Put Your Hands up 4 Detroit (SEXY VERSION)

Boogie Pimps - Don't You Want Somebody to Love

Sexy Club Girls - Part 3 ( Dream Trance )

Alex Gaudino - Destination Calabria

DJ Tiesto-Adagio For Strings