Kozala boys

srijeda, 09.05.2007.

Malerski Rab

Kako nemam vremena u zadnje vrijeme a matiša je komad za kraj a Vrban je prelijen da napiše nešto ja cu napisati o utakmici koju smo odigrali na Rabu sa istoimenim domaćinom, koju smo izgubili (Rab - Rikard Benčić 7:3) jel smo na gostovanje došli sa 9 igrača tako da nije cudo sto smo izgubili i još k tome teren je bio za igranje vaterpola (nemam riječ...ali nije se moglo igrati po tome...). Naši internacionalci Beky, Ali i Tayson imali su obveze sa reprezentacijom a ostali dio ekipe je ozlijeđen ili im se nije dalo doći na utakmicu(koja ekipa Miro nemam riječi). Zamsilite da smo dobili bili bi se priključili za prvom četvoricom ali šta se može. Raketa (lijevi bočnibang) je proglašen za najgoreg igrača u autobusu, a Mirko za najboljeg. Popović je probio golmana sa 25 metara iz slobodnjaka(tako da se golman zabio u mrežu),Drale je promašio jedanaesterac ali nije ni čudo na onom terenu, te je na kraju i zabio 2 gola i tako........Sve u svemu bila je dobra zajebancija na Rabu cak nam treba nama Malerima u Supersportu dala krive listiće od nekog tipa u vrijednosti od 300 kn, ali je falio pola toga(očajno)i Mile digao u kasinu 50 kuna još..i tako odigrali tu utakmicu, malo za kraj zajebavali u basu i stižemo u Rijeku umorni pa onda slavlje u Barbari = Mile diže Jack-pot na psima(1500 kn) pa smo otišli prvo do Johnya doma pa se gaziti u grad sa ekipicom sa Kozale i tako to do ranih jutarnjih sati po klubovima išli (El Rio treba zatvoriti). Ali zato ja i Vrban idemo 25. na Dj Tiesta u Sloveniju pa će bit partijana.... dosta neda mi se više pisat.....Ubaciti cu valjda koju slike kad mi Drale da se vidi malo terena, ekipe na kiši i ostalo na Rabu. To bi bilo sve za sada, a Borac ce se morati zamisliti u subotu sa koliko ce komada otići kada smo kompletni nadam se.

Mlade nade nogometa:
Ivan Rakitić i Bojan Krkić


Teletex za Vrbana


09.05.2007. u 12:32 • 22 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Za sve kronere,partijanere i posrnule kladionicare.....trebice i sportase.wave



Free Site Counters

users online

Ljubo Msn:delpiero051@hotmail.com
Mateo Msn:mateovrban@hotmail.com



Treba dana



Image Hosted by ImageShack.us

M I L E

Moje slike

Evo nas - Ljubo & Mateo

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ej može ona naša:

Cili tjedan ja radin ka konj I po znoju stalno iman vonj
A neman mira prca me šef a ja bi tija imat pun sef
Ostvarit snove, imat brdo love ubost dvanest parova, živit poput carova
Imat skuter, auto i kompjuter pun frižider, da život bude super
Imat eura ka petit beura ka more planktona i Pamela silikona
Al ću se ubit, jer kako može biti kako gubit mogu favoriti
Papilova (uloži da množi) papilova (plaću mi oglođi) Papilova (uloži da se množi) papilova, papilova
Po cili dan ja gledan teletekst ne zanima me ni hrana ni sex
Ljut ka hren, gutan persen moran ubost dobar koficjent Samo gledan di ću nula jedan, dva, iks, to je moj fiks
Al ne znan zašto ne mogu ubost moran se smirit, učiniću grubost
Papilova (uloži da se množi) papilova (plaću mi oglođi)
Papilova (uloži da se množi) papilova, papilova
Etiopijski sumo, čileanski hokej moran ubost, pa nisan okej
Viški kriket, splitski bob prokleti tiket će me odvest u grob Al uvatiću sriću, napuniću vriću žena otišla je materi i odvela dicu
Totalni fijasko, ovaj sport je skup al još ćemo se vidit, nisan tolko glup
Papilova (uloži da se množi) papilova (plaću mi oglođi) Papilova (uloži da se množi) papilova, papilova


My favorites Videos


Dj Rolando - Jaguar

Love comes again

Tiesto Malasyia pit party


Tiesto-Traffic

Alexander Kowalski @ Industrial Copera (16.09.06)

Kowalski live @ i love techno 2003

Jeff Mills - The Bells (1997)

Carl Cox - Live @ Shockers

THF Technno House Festival 2006 - Meinflor

I Love Techno 06

Tiesto - Just be

Supermode - Tell me why

Love Don't Let Me Go-David Guetta vS Egg

Fedde Le Grand - Put Your Hands up 4 Detroit (SEXY VERSION)

Boogie Pimps - Don't You Want Somebody to Love

Sexy Club Girls - Part 3 ( Dream Trance )

Alex Gaudino - Destination Calabria

DJ Tiesto-Adagio For Strings