vintersky https://blog.dnevnik.hr/vintersky

nedjelja, 20.03.2005.




Ma pusti nek traje
Sve dok traje dobro je
Ne obećavaj ništa,
ja ti ne tražim ništa
Lijepo je i to je sve

Ma pusti nek traje
Još je daleko svitanje
Nisam ni prvi ni zadnji,
možda tek nešto draži

Ne pretvaraj se
Ja sam samo jedan u nizu
Ne znaš im ni broj
Drag sam samo kad sam ti blizu
Tad sam tvoj, samo tvoj.

A sjutra, sjutra je novi dan
čitav život do sjutra
Cijeli roman do jutra
Ma pusti sad to
Jednom neko će doći
Doći da ostane
Možda baš ja, ko to sad zna
Ima još vremena.


20.03.2005. u 23:50 • 4 KomentaraPrint#^

subota, 19.03.2005.

Blues za moju bivšu dragu


Raznesene valima i vjetrom,
tu su samo ruševine ljeta.
Na rubu napuštenog mora
i jednog izgubljenog svijeta.
Ničeg nema, ničeg nema
od tebe, od mene.
Ostala je samo prazna kuća,
malo stvari ljetovanja našeg.
Na stolu novine još leže
sa nekim datumima Jula;
naša ljubav sad se ruši
kao pješčana kula.
Al' još sam uvijek ovdje,
još zagledan u more
na vratima vile u kojoj tuga spava,
a kiše su se slile u cvjetove agava
i ljetu je kraj.
Od vremena poezije i mira
ostala je samo prazna kuća,
u noći okrenuta moru
sad čeka ljubavnike nove...
( Arsen Dedic )

19.03.2005. u 01:52 • 1 KomentaraPrint#^

četvrtak, 17.03.2005.

djevojčici koja je odbila da poraste ...

22 05

Ovaj je dan kao otkinut list,
samo tišina i zrak i ti.
On je zarobljen u orbiti oko Sunca,
ovaj je dan uhvaćen u mrežu tvog lica,
ne možeš ga osloboditi, on se neće otkotrljati
poput lopte, natrag do mojih nogu.
Ovaj dan sam izgubio kao što se gube ključevi.
kao što se topi snijeg ili zaboravlja bivši komšija,
i ja se više ne sjećam njegovog okusa...
Da li je ono bilo nešto tmurno vrijeme...
tužni oblaci ili tako nešto ... ?
Ha, oprosti mi, ne sjećam se.
Ti si iz njega sve izbacila.
sasvim si ga očistila, ispraznila, prozračila,
taj je dan zbog toga lagan, poletio kao balon
nekamo izvan mene, da bi postao oblak ili kap kiše.
Taj dan bez trajanja, mirisa i boje, potpuno se osamostalio
i ostavio je za sobom samo tebe ... !

17.03.2005. u 23:00 • 2 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 14.03.2005.

kajnborač jovt mas aj

... evijlravtso us ejlež evs
it is ejigam ejom anjat

14.03.2005. u 21:26 • 3 KomentaraPrint#^

U maju cvjetaju ruže

ekčargi ejom usej ičejir


omami ujovs unišit omituć im aj i aknejs ajom

14.03.2005. u 00:00 • 1 KomentaraPrint#^

četvrtak, 10.03.2005.


ljubim dobre, ljubim lake
neke prave, a neke ne,
i sve su vile, ma sve su kraljice,
i sve su nevažne naspram nje.

10.03.2005. u 17:13 • 1 KomentaraPrint#^

nedjelja, 06.03.2005.

Nebo, Sunce, vjetar i VinterSorg



Napisat ću ti pjesmu
U kojoj će biti
Nebo,Sunce, vjetar i ti.

Vrijeme će mirisati pred kišu.
žito ce snivati Van Goga.
Poljem će svirati rijeka

Odjenut ću te u haljine tanke
Tek tijelo da ti se sluti.

Hodit ćeš sva izvan sebe
Od uzvišene neke slobode,
Nedjeljiva od svega što vidiš:
Od zraka, od zemlje, od vode.

Ti zgrabit ćeš vjetar
I koljenima ga stiskati glatkim
Sve dok trzaji vjetra
Ne postanu posve mlaki.

A zatim ću, tiho, u pjesmi,
Otškrinuti oblake lake,
I ti ćeš prosuti kose
U zlatne sunčane zrake.

Krug za krugom topline
Krv će siriti vrela -
Sve dok ne dodirnes sebe
Izvan granica tijela.



06.03.2005. u 15:23 • 5 KomentaraPrint#^

pa da, jasno kao sunce

naravno, najmanje riječi o onima koji najmanje znače !

Odlazim, odlazim ostavljam te ali ne kao prije
Ovaj put zauvijek,
nikada više ti neću doći
ni kada padaju kiše, ni kada me tuga svlada
ni kad mi loše ide, nikad, nikad više,
oprosti mi dane buduće,
oprosti mi što ću možda i sretan biti
što ću zaboravit sve ovo što mi u ovom času
tako mnogo znači i ovu poslednju nježnost što boli
i suze i tvoje nevjerstvo što mi u srcu gori

Došao sam da ti kažem da odlazim, odlazim,
odlazim ...
Odlazim, odlazim, ostavljam te ali ne kao prije ..

06.03.2005. u 02:22 • 8 KomentaraPrint#^

petak, 04.03.2005.


ja znam da za sva zla
samo mene kriviš

nisam ni ja bog zna šta
učinio da me pamtiš
nisam ni ja bog zna šta
učinio da me shvatiš ....

04.03.2005. u 15:36 • 4 KomentaraPrint#^

utorak, 01.03.2005.

stvarno je lijep dan ...


Vraća mi se okus
kao poslije bolesti.
Strah me kad se sjetim
kuda me to moglo odvesti...

Osmjeh mi se vraća.
Nećeš me prepoznati.
Kao na slobodi
opet učim jesti, hodati...

Otkako te ne volim
opet noću kiše moje...
izgubljeni zvuci, boje...
Ni sa kim ih ne dijelim.

Otkako te ne volim
neko mi iz vlaka maše...
prazno mi je, ali lakše...
Otkako te ne zelim.

Pitao sam ljude:
Kol'ko će to trajati?
Može li se umrijeti?
Hoću li se poslije kajati?

Gnjavio sam ljude.
Pravio sam paniku.
Prejako je svjetlo...
samo da se oči naviknu...
Otkako te ne volim
opet noću kiše moje
izgubljeni zvuci, boje...
Ni sa kim ih ne dijelim.

Otkako te ne volim
neko mi iz vlaka maše...
Prazno mi je, ali lakše...
Otkako te ne želim.

Otkako te ne volim.

01.03.2005. u 00:56 • 1 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Linkovi


luda kao struja
vintersky
iz kojeg si ti svijeta
Lavica
smisao
nemiri
delfinica
balasevic
dinomerlin
VinterSorg
svjetska putnica/photos
junaci grckih mitova

Free Web Counter

Free Hit Counter

kontakt:
vintersky@web.de

---------------------------------
Na pragu svojih dvadesetih
bio sam laka roba,
bile su moderne barabe onih dana.
Ne želim svega ni da se setim,
hteo sam, eto, sve da probam,
zvalo me zabranjeno voće s raznih grana.
Sad žalim, da,
al' šta sam znao ja?
Ti si bila još devojčica.
Leteo je kao leptir tvoj čuperak.
drukčije bih život disao
da sam znao da postojiš Vinter ...
Možda sam a da nisam znao
pred isti izlog s tobom stao,
možda smo zajedno iz voza negde sišli?
Možda si sasvim blizu bila,
ulicom mojom prolazila
i možda smo se na trenutak mimoišli?

A šta imam ja od tog
kad mi nije dao Bog
da te sretnem ranije da ti kažem šta mi je ...