a-vicevi

četvrtak, 02.03.2006.

Na sahrani

Finale svjetskog prvenstva, jedan muŠkarac sjedi u rasprodanom stadionu i pored sebe ima jedno slobodno mjesto. Iritiran i iznenaĐen pita gledatelja s druge strane tog praznog mjesta jel' to slobodno mjesto nekom pripada. Ovaj
mu odgovori:
"Ne, to mjesto je jednostavno slobodno."
"Ali to nije moguĆe, tko to ima kartu za finale svjetskog prvenstva u nogometu, za tu najveću moguću sportsku predstavu, i na kraju tu kartu ne iskoristi?", kaže prvi.

Ovaj drugi mu odgovori:
"Pa to mjesto pripada u biti meni, moja žena je htjela poći sa mnom, ali ona je nedavno umrla. Ovo je prvo finale svjetskog prvenstva koje gledam sam, bez nje."
"Oh, meni je stvarno neizmjerno žao! Ali zar nitko od vaše obitelji ili poznanika nije htio doći umjesto nje, ipak je ovo finale?"
Drugi odgovori:
"Ne, oni su svi na sahrani...

- 21:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • nešto malo šala i viceva što nađem, a koje me uspiju još uvijek nasmijati. možda uspije i na vama


    Free Web Counter

Linkovi

Grafiti

  • Doniram spermu, ugradnja besplatna!
    (grafit na zidu pošte u Sarajevu)
    OVO JE SRBIJA!
    (dopisano ispod grafita)
    BUDALO, OVO JE POSTA!!!
    (nalijepljeno na zidu)
    MOLIMO VAS DA NE SARATE I NE LIJEPITE PO ZIDU!
    HVALA

    Gore s haljinama, dolje s hlačama!
    U stvarnosti je realnost sasvim drugačija.
    Vesna volim te. (Marko) Gorane volim te. (Vesna) Marko volim te. (Goran)
    VIDI ZID ZA GRAFIT!
    BADAVA STE KREČILI
    (na svježe obojanoj fasadi)
    Vozim k'o grom, svaki dan udarim u jedno drvo.
    Ne slušaj narodnjake, umri prirodnom smrću.
    Uvijek me ulove kad pišem graf

    Image Hosted by ImageShack.us