a-vicevi

utorak, 28.02.2006.

Mudrosti 3

Nekada sam bio mlad i lijep. Sada sam samo "i".
Kisik je pronađen tek 1874. Nije utvrđeno kako su ljudi disali prije toga.
Zašto kamikaze nose kacigu?
Ne slušaj narodnjake. Umri prirodnom smrću.
Ako ste u WC-u nemojte ništa raditi navrat, nanos i na svoju ruku.
Svaki čovjek ima nešto u čemu je bolji od bilo koga. Obično je to čitanje svog rukopisa
Jedina stvar koja može spriječiti opadanje kose je pod.
Kad ugleda ženu muškarac postane lovac. Kad ulovi ženu, muškarac postane plijen.
Ako muž ženi otvara vrata od auta ili su mu je novi auto ili mu je nova žena.
Život bez problema nije život, ali problem je u tome što problema nema!
Problem s pesimistima je u tome što su prečesto u pravu.
Stalno padam na ispitima .......proklete stolice.
Da bi cura bila savršena, mora biti zgodna, pametna i moja.
Ako mi posudiš 100 eura bit ću ti dužnik cijeli život.
Ko umre na jesen za njega nema zime.
Teorija relativnosti: jedna dlaka u juhi je relativno puno, a na glavi relativno malo.
Ako vam ide suviše lako pogledajte bolje, možda vam ide nizbrdo.
Najlakši način da ti ime dospije u novine je da ih čitaš dok prelaziš ulicu.

- 21:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.02.2006.

Mudre izreke 2

Kako da sanjam o budućnosti, kad svi oko mene hrču?
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
Stalno sanjam da će nešto poskupiti, kad gle, ujutro stvarno nešto poskupi. Ima li veće sreće za čovjeka, nego kad mu se san ostvari?
Nije majmun kriv što je od njega postao čovjek.
Pio sam da te zaboravim, da me prestane progoniti tvoja slika, ali, kad sam postao pijan vidio sam te dvostruko.
Infarkt, ma kakav da je, od srca je.
Kada bi izbori mogli nešto promijeniti, ukinuli bi ih!
Pogledaj u ogledalo i vidjet ćeš da nisi najružniji na svijetu!
Kad žena uzme stvar u svoje ruke, onda je to već velika stvar.
Djevojke postaju žene kada duboko u sebi spoznaju čvrst razlog za to.
U kapitalizmu čovjek iskorištava čovjeka. U komunizmu uloge su obrnute!.
Što vrijedi što sam u redu za sreću bio prvi kad svaki drugi dobije!
Kad se kunem u majku, možda i lažem. Ali kad se kunem u oca, ne lažem, majke mi!
Skr. je skr. za skr.
Zvoni. Kucanje ne radi.
Seminar o putovanju kroz vrijeme biti će održan jučer.
Igraju dva eksera košarku, dođe čekić i zakuca.
Nikada ne pijem, osim kada sam sam ili u društvu.

- 21:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 26.02.2006.

Izreke 1

Zar ti moram stalno sto puta ponavljati? - reče centimetar metru.
Odnos između čekića i eksera je BOLI GLAVA!
Da, ja sam pijan... ali ti si ružan. Ali sutra ću ja biti trijezan!!!
Paradoks: Prijatelj moga prijatelja je moj prijatelj. Prijatelj moje prijateljice je moj neprijatelj.
Čovjek je najsavršenije biće na svijetu, kojega svaka budala može napraviti!
Milijunti put ti kažem - prestani pretjerivati.
Da nema mojih grešaka, bio bi savršen.
Borba za mir je kao seksanje za nevinost.
Ako se učimo na svojim pogreškama, ja se fantastično educiram.
Vraćam se odmah - Godot
Sterilnost je nasljedna.
Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavice bježe od neprijatelja.
Sin liči na oca - genetski faktor. Na susjeda - utjecaj sredine.
Društvo je žena. Ima svoje periode.
Neki piju od radosti, neki od tuge, a neki od jutra.
Tko pod drugim jamu kopa nos...
Kome opanci tom i jerry...
Čitaj kako čitaš, piši kako pišeš.
Bolje vrabac u ruci nego Frankfurt na Majni.
Jedite govna! 60.000.000.000 muha valjda zna što radi!
Bolje izgubiti trenutak u životu, nego izgubiti život u trenutku.
Obaram ljude sa nogu - Strojnica
Potrčao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao.
'Ko se posljednji smije ... najsporije misli.
Izmakao mu je stolicu. Ali on nije pao, ostao je VISITI.
Vrijeme je relativan pojam. Zavisi sa koje strane WC-a se nalaziš.
Bolje ispasti budala, nego iz aviona!

- 21:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 25.02.2006.

evo jedan vic

ispričao mi prijatelj neki dan novi vic o Muji i još uvijek se smijem.

U Zoološkom vrtu bilo vrijeme parenja, a nisu imali mušku mačku da im, je'l napravi mački mačiće. Uprava dogovori sastanak i dogovore se da će ponuditi posao Muji pa ga zovu: Muji, jel bi ti spavo s našom mačkom za 200 eura?
Mujo se šokirao i rekao da će im javiti sutra.
Drugi dan Mujo zove i pristane ali da tri uvjeta. 1. Čisti seks, ništa sastrane. 2. Ja sam odzgora, a nikako odzdola, i 3. imam samo 100 eura.

- 11:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Istina s iskona su, ali nisu loši...

Pričaju gluhi i glupi.

Pita gluhi glupog: "Kol'ko su četiri i četiri?
"Šest", odgovara glupi.
"Nos ti posran!", uzvikne gluhi.
_____________________

Sretnu se King Kong i Tito, pa će King Kong:

"Zdravo Josipe Brože!"
A Tito će:
"Zdravo, Kinže Konže."
____________________

Što je to - četvero u sobi, a samo jedan radi?

Tri državna službenika i klima uređaj.

- 01:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • nešto malo šala i viceva što nađem, a koje me uspiju još uvijek nasmijati. možda uspije i na vama


    Free Web Counter

Linkovi

Grafiti

  • Doniram spermu, ugradnja besplatna!
    (grafit na zidu pošte u Sarajevu)
    OVO JE SRBIJA!
    (dopisano ispod grafita)
    BUDALO, OVO JE POSTA!!!
    (nalijepljeno na zidu)
    MOLIMO VAS DA NE SARATE I NE LIJEPITE PO ZIDU!
    HVALA

    Gore s haljinama, dolje s hlačama!
    U stvarnosti je realnost sasvim drugačija.
    Vesna volim te. (Marko) Gorane volim te. (Vesna) Marko volim te. (Goran)
    VIDI ZID ZA GRAFIT!
    BADAVA STE KREČILI
    (na svježe obojanoj fasadi)
    Vozim k'o grom, svaki dan udarim u jedno drvo.
    Ne slušaj narodnjake, umri prirodnom smrću.
    Uvijek me ulove kad pišem graf

    Image Hosted by ImageShack.us