utorak, 02.01.2007.

kad pivo udari u glavu, mašta izrodi svašta

Neke želje nikako ne popuštaju.
I iako se čine nemogućim i iako se čine neostvarim...
Uvijek postoji nada.
I bitna je volja.
A ja je imam.
Iako se katkad čini suprotnim.
Ali dokazah puno puta sebi da je imam.
I snage.
Nekako je uvijek nađem u svim onim trenucima
Kad sam bila na dnu.
I evo me tu. Sada.
Spremna za nove pobjede.
Spremna za još jedan novi izazov.
I ne znam hoću li uspjeti.
Hoću li imati snage i volje.
Ali znam da će svi oni koji trebaju
Biti uz mene.
Bez obzira na sve.
I lijepo je to znati.
Iako ste im katkad prava nepoznanica i ne razumiju vas u potpunosti.
Lijepo je što se trude.
Kolikogod je teško.
I neću odustati od svog sna.
Ne, barem zasada.
Nemojte ni vi.
Jer nikad nije prekasno.
I ako nešto istinski želiš, ono će pronaći put do tebe.
Ah, danas sam nešto ful optimistična.
Ne znam što mi je.
Ma nije ni važno.
Danas imam dojam da se mogu suočiti sa svijeom, a što je još važnije
Da se mogu suočiti sa svim onim demonima u sebi
I ne posustati.
Ne još.
Ne danas.
Ni sutra.
Ni prekosutra.
...

Pozdrav svima od Isis

- 23:20 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze