srijeda, 27.12.2006.

Comercial for Levi

Drunk on immorality, valium and cherry wine
Coke and ecstasy, you're gonna blow your mind

It seems to last for hours, it seems to last for days.............
Zivciraju me ovakve situacije, ovakvi trenutci kada jebeno ne znam sta bi sa sobom... Osjećam se tako usrano, Jebeni nemir mrzim ga...Ne mogu vise bit sama sa sobom, prebolno je osijecati ovakvo sranje. Fizicki sve je u redu, ali jednostavno zivcira me to sto sam ja osudena sudjelovati u raspravama sama sa sobom, Ne znam sto zelim, sudaram se sama sa sobom, sijecem sama sebi misli, mrzim samu sebe, i mrzim to sto se mrzim jer ne znam zasto se mrzim...Mozda sam presla svoju granicu, mozda sam ju pomakla za jedan bolan centimetar... Mrzim samocu, voljela bi da nisam tako sama, Mrzim dijeliti sebe sa svojim demonima. Voljela bi da mi zazvoni telefon... Opet sve je relativno, Predmet mog obozavanja je cisto, sirova sjebanost...ali opet «mozda covjek svoje obozavanje nikada ne bi smio izreci rijecima»...


Kali

- 11:36 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze