utorak, 26.12.2006.

well I'm just a poor lil baby cuz well I believed them all

Ne volem Božić. Ne zbog samog Božića...
Već zbog onog u što je on pretvoren.
Sve je prenapuhano...
Divno obiteljsko ozračje, mir , ljubav, veselje...
I svi smo sretni i svi uživamo i ne znam što ne.
A istina ne pravi buku, zar ne?

Znam samo da mi je muka.
Muka od svega.
Muka od pretvaranja.
I možda sam pukla.
Možda.

Ne isključujem tu mogućnost.
I možda sam previše kritična i možda bih mogla biti manje sarkastična to the ones who i love.

I Kali će mi oprostiti nadam se na jučerašnjoj meni....Nadam se da je shvatila da se našla na krivom mjestu u krivo vrijeme i osjetila moje otrovne žalce, onako kako samo ja znam...
Sorry i ono što si mi darovala ocrtava moju dušu sada i na izvanjski načindead

I hvala ti i oprosti još jednom...

I svima onima koji slave Božić...

Sretan vam Božić, pronađite onaj mir u sebi koji ja nikako ne mogu, budite mi sretni, zdravi i ljubite...jer Isus je prije svega propovijedao ljubav


A ja ću biti tu negdje na periferiji,sa pokidanim slušalicama u ušima...i gledati u daljinu na onoj hladnoći koja je nekad davno bila i jača...i možda je to tračak zadnje nade, tračak cenzuriranog sunca...who knows...
Uživat ću na samo meni svojstven način...
I oslijepit ću kad ugledam istinu što je lebdila sve ove trenutke,
Jer će svjetlost biti prejaka nakon one silne tame...

oh so wrong my lovin goes
under the fog fog fog
and I believed them all
well I'm just a poor lil baby cuz
well I believed them all

oh so wrong
your growin old
under the gun gun gun
and I believed them all
well I'm just one
poor baby cuz
well I believed them all


ISIS

- 13:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze