Vicko Budalica

31.05.2005., utorak

Poglavica Oblak Koji Pluta bio je poznat po svojoj mudrosti i sjedio je
dostojanstveno i pusio svoju lulu. Mladi indijanac sjedne preko puta njega i
priceka u tisini i dostojanstvu dok stariji indijanac nije popusio lulu. Tad
mu se ovaj obrati:
- Poglavice, ti koji si najmudriji od sviju, odgovori mi na jedno pitanje i
podijeli dio tvoje mudrosti sa mnom.
- Pitaj...
- Ti si taj koji u selu daje imena svim novorodjenima. Reci mi, kako to
radis, kako znas kako koga nazvati...
- Radi se o trenutnoj inspiraciji. Kad me obavijeste da se rodilo neko novo
dijete, ja izidem iz satora, pogledam vani, i sto prvo vidim tako nazovem to
dijete. Na taj nacin je radio moj pradjed i djed, a kad sam se ja rodio moj
otac, Sivi Orao, izisao je iz vigvama i vidio oblak kako je plutao po nebu
A reci mi, Dva Psa Sto Se Jebu, zasto te to zanima?

<< Arhiva >>