Vicko Budalica

01.04.2005., petak

> Na web stranicu Turisticke zajednice Australije pristi?u zbilja
> svakakva pitanja.
> Na kraju je veselim 'Aussiejima' dopizdilo da ih svaka ?u?a pili, i
> evo kakvi su
> rezultati...
>
> Pitanje iz Velike Britanije: Pu?e li ikad vjetar u Australiji? Nikad
> nisam na
> televiziji vidio da tamo pada ki?a, pa me zanima kako biljke uopce
> uspijevaju...
> Odgovor: Mi sve biljke uvozimo potpuno izrasle i onda sjedimo i
> gledamo ih kako
> umiru.
>
> Pitanje iz SAD-a: Hocu li moci vidjeti klokane na ulici?
> Odgovor: Ovisi o tome koliko ste popili.
>
> Pitanje iz ©vedske: ®elim pje?ice prijeci razdaljinu od Pertha do
> Sydneyja. Mogu
> li pritom pratiti ?eljeznicku prugu?
> Odgovor: Svakako, to je samo 3000 milja, ponesite si malo vi?e vode...
>
> Pitanje iz ©vedske: Je li u Australiji sigurno trcati po grmlju?
> Odgovor: Znaci, tocno je ono ?to se prica o vama ©vedanima...
>
> Pitanje iz Italije: Od vitalne je va?nosti da doznam imena i adrese
> koje mogu
> kontaktirati u svezi prepariranog dikobraza.
> Odgovor: Necemo dirati u ovo.
>
> Pitanje iz Velike Britanije: Ima li u Australiji bankomata? Mo?ete li
> mi poslati
> popis svih bankomata, ako ih ima, u Brisbaneu, Cairnsu, Townsvilleu i
> Hervey
> Bayu?
> Odgovor: Od cega je va? zadnji rob umro?
>
> Pitanje iz SAD-a: Mo?ete li mi dati neke informacije o utrkama nilskih
> konja u
> Australiji?
> Odgovor: A-fri-ka je veliki trokutasti kontinent ju?no od Europe.
> Au-stra-li-ja
> je onaj veliki otok usred Pacifika na kojem nema... ma, nije bitno.
> Svakako,
> utrke nilskih konja odr?avaju se svakog utorka navecer u Kings Crossu.
> Nudistima
> ulaz besplatan, dodite goli.
>
> Pitanje iz SAD-a: U kojem smjeru je sjever u Australiji?
> Odgovor: Okrenite se prema jugu i onda skrenite za 90 stupnjeva.
> Kontaktirajte
> nas kad stignete ovamo i poslat cemo vam ostatak uputa.
>
> Pitanje iz Velike Britanije: Smijem li unijeti be?tek u Australiju?
> Odgovor: Za?to? Samo jedite prstima, kao i mi.
>
> Pitanje iz SAD-a: Mo?ete li mi poslati raspored koncerata Beckih
> djecaka?
> Odgovor: Au-stri-ja je ona simpaticna dr?avica koja granici s
> Njemackom, koja
> je... ma, nije bitno. Svakako, zbor Beckih djecaka pjeva svakog utorka
> navecer u
> Kings Crossu, odmah poslije utrki nilskih konja. Dodite goli, za
> nudiste je
> besplatno.
>
> Pitanje iz Francuske: Imate li vi u Australiji parfeme?
> Odgovor: Ne, MI ne smrdimo.
>
> Pitanje iz Amerike: Razvio sam novi proizvod, izvor mladosti. Mo?ete
> li mi reci
> gdje bih ga u Australiji mogao dobro prodati?
> Odgovor: Svugdje gdje su se Amerikanci okupili u vecem broju.
>
> Pitanje iz Velike Britanije: Mogu li u Australiji nositi cipele s
> visokom petom?
> Odgovor: Vi ste britanski politicar, je li tako?
>
> Pitanje iz Italije: Mo?ete li mi reci na kojim mjestima u Tasmaniji
> ima mnogo
> manje ?ena nego mu?karaca?
> Odgovor: Da, u gay-clubovima.
>
> Pitanje iz Francuske: Slavite li vi u Australiji Bo?ic?
> Odgovor: Samo na Bo?ic.
>
> Pitanje iz Njemacke: Ima li u Australiji samoposlu?ivanja i mo?e li se
> mlijeko
> kupiti tijekom cijele godine?
> Odgovor: Ne, mi smo miroljubiva civilizacija veganskih lovaca i
> skupljaca.
> Mlijeko je protuzakonito.
>
> Pitanje iz SAD-a: Molim da mi po?aljete popis svih lijecnika u
> Australiji koji
> raspola?u serumom protiv ugriza zvecarki.
> Odgovor: Zvecarke ?ive u A-me-ri-ci odakle VI dolazite. Sve australske
> zmije su
> neotrovne, potpuno bezopasne i lako ih je pripitomiti.
>
> Pitanje iz SAD-a: Imam pitanje o jednoj poznatoj ?ivotinji iz
> Australije, ali sam
> zaboravio kako se zove. To je neka vrsta medvjeda koja ?ivi na drvecu.
> Odgovor: Zovu se skocimedvjedi. Tako ih zovu jer skacu s grana i
> pojedu mozak
> onom tko prode ispod njih. Mo?ete ih odbiti od sebe tako ?to cete se
> politi
> ljudskom mokracom prije nego ?to krenete u ?etnju.
>
> Pitanje iz SAD-a: Bio sam u Australiji 1969. na dopustu iz vojske, i
> htio bih
> stupiti u kontakt s curom s kojom sam se vidao dok sam bio u Kings
> Crossu. Mo?ete
> li mi pomoci?
> Odgovor: Da, ali jo? uvijek cete ju morati placati po satu.
>
> Pitanje iz SAD-a: Hocu li moci razgovarati na engleskom u vecini
> mjesta koja
> planiram posjetiti?
> Odgovor: Da, ali cete ga prvo morati nauciti.

<< Arhiva >>