Vicko Budalica

29.03.2005., utorak

>> Vjernost
>>
>> Muž se ujutro probudi mamuran. Kad otvori oči, najprije na noćnom
> ormariću
>> ugleda času vode i pored dva aspirina. Nakon detaljnijeg pregleda,
>> zapazi
>> na stolu pored kreveta ispeglanu i složenu odjeću, pripremljenu za
>> obući.
>> Kuća je sva pospremljena i na stolu u kuhinji nađe listić gdje je
>> pisalo:
>> "Dragi, otišla sam u kupovinu. Doručak je u pečnici, jutarnji časopis na
>> stolu" Nato dodje sin i on ga, još uvijek u čudu, upita sto se dogodilo
>> prošlu noć. "Oh, došao si oko 3 sta ujutro, pijan ko zemlja. Zapleo si
>> se
>> na stepenicama i razbio maminu najmiliju vazu i povratio na hodnik, pa
>> si
>> se zaletio u vrata i zato imaš modricu na oku." "Aha", reče on, "Ali
> zašto
>> je sad tako sve pospremljeno i mama nije ljutita?" Sin pojasni: "Kad te
> je
>> mama odvukla u spavaću sobu i pokušala ti svući hlače ti si rekao:
>> "Gospođo, pustite me na miru, ja sam oženjen !"

- 13:54 - Komentari (0) - Isprintaj - # - Budi mi prijatelj?- Top blogovi

<< Arhiva >>