utorak, 22.04.2008.

perilica ide na pauzu

Dogovorili smo si sredit skolu tako da prek ljeta imamo mira ozbiljno radit i vjezbat. nadamo se da cemo do tad imat i garazu eto to bi bilo to i vidimo se na ljeto

fala

16:19 - Komentiraj (2) -

četvrtak, 03.04.2008.

KAKO JE BILO U ČAZMI?!

Pripreme su bile malo teže. Najme Ruki je taj petak odlazio za francusku (šanzelize) na svjetsko hokejaško prvenstvo. Tako da smo opet Svenko, Kruno i ja odradili koncert.
Put do Ivanica: krecemo oko popodne (17h) najveca jebena gužva u gradu dolazimo po Svenka i krecemo prema glavnom kolodvoru. Dolazimo do glavnog nakon sat vremena putovanja kroz gužve zagrebačkog asfalta.
Naravno ciljani vlak nam bježi :) . Al nema veze kupujemo karte za sl. vlak, a u međuvremenu ispija se piva i jede se burek :) (prvi odlazak krune na wc) . Ulazimo u vlak upoznajemo neku tetu koja nas uvodi u njenu proslost i partijanje njene kćeri. izlazimo u Ivaniću na kolodvoru nas docekuju Dominik(Capricorn bend) i njegov Tata Markus. Kod njih doma prave pripreme za nas koncert btw. oni su nam sve sredili od samog koncerta do opreme; jako jako smo zahvalni.
Ivanić-Čazma; ulazimo u kombi nas 11 svatko u krilu drzi nesto (djelove bubnjeva,pojacala i pokoji gitarist) vozimo se mi tako kad ono li murja.
svjetli on u kombi i broji "meni se cini da vas je vise od 9"-"ne ne 9 nas je" krece on opet brojat "cini mi se da vas je vise"-"ne ne 9 nas je". Policajac zbunjujuce gleda i pusti nas dalje misleci kako je covjek koji sjedi drugom covjeku u krilu zapravo pojacalo. Ulazimo u Čazmu kad ono opet policija "nemožete u centar grada vozi se reli". Ahh nema veze budemo pjeske rekoše. Čekajuci dok se auti izvoze popijasmo jos jednu pivu i zapališmo koju cigaretu. Napokon uđošmo u grad kad ono u centru ogromni šatora za koncert Gorana Krana, al nema veze. Dođošmo u salu popeli se na maliu binu izrokali koliko smo mogli i koliko smo znali. u pauzi su svirali Capricornovci, a poslje nas domaci bend iz Čazme. Vrativši se u Ivanić upali smo nekome na tulum(sretan rođendan) uzeli pola litre bambusa i strpali hladne ćevape u džep. svenkov tata je dosao po nas ali meni se nije dalo otici u zagreb tako da sam ja ostao prespavati. Zaspao sam pa sam fulao sve vlakove ujutro. Ekipa iz Ivanica tj. Tomas(Blackout), Šorti(Iluzija), Dominik i Jan (Capricorn), Joža(Veyš my šina) i g. Markovinovic a.k.a Markus krenuli smo u Sisak u skvot jer decki tam idu u pop-rock skolu svako na svoj instrument. Cjelim putem kojeg sam ja nazvao "rock-trip posavina" slusali su se dorsi, ac dc, joplinica...........
Vrativši se u Ivanić sjeo sam na vlak i otputovao natrag za zgb u svoju svakodnevnicu. Puno detalja i dogadanja sam izostavio jer o tome vikendu bih mogao napisati roman tako da ako sam nesto izostavo nemojte zamjerit.

eeee da i pozivam vas sve u utorak 8.4 da dodete u Sax na koncert CAPRICORNA

papa Joža

11:41 - Komentiraj (9) -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0