Ako umrem mlad

07 svibanj 2017

(*glazba za ugodaj: Bob Dylan - Idiot wind*)

AKO UMREM MLAD

Ako umrem mlad
Nemojte me tražiti,
Neću biti tu.
Vatra će se ugasiti
U mojim prsima.

Ako umrem mlad
Neće biti boja.
Bit će sve sivo,
Ali nemoj biti tužna kocka
jer ja ostajem začaran.

Ako umrem mlad
Postat ću blijed i hladan.
Nećeš me prepoznati.
Budit ćeš se u lokvi svoga znoja
Jer u snu ću te posjetit.

Ako umrem mlad
U praznini mog pogleda
Ti ćeš znat razlog mog ranog odlaska
Moje oči su umorne,
Ali više ničega nema.

Ako umrem mlad
Neću imat više snage
Da te jedva poljubim
U nadi da oprostiš
Moje vrhunske greške.










Oznake: smrt, tuga, pjesma, poezija dark, mladost

Opis bloga

06 svibanj 2017

Uobicajni blog jednog veslog ovisnika u potrazi da negdje zapise svoje paranoicne misli u nadi da ovo nece citati njegovi prijatelji. bang

Oznake: tekstovi, razaranje, misljenje

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.