Fressssssh

nedjelja, 07.07.2019.

Ein gutes Mädchen

Ajme Rajko zlatne ruke imaš, stisni me zeru jače.

A trudin se gospođo Julija, ne bi volija bit grub.
Gospođica, gospođica Julija, gospođe su stare žene, ka Ankica i Merica, a ja volin zeru grubo, ajme ako bi me moga malo pljeskat po guzici.

Kamo to mislite.
Šta kako mislin, plesni malo svoju zločestu Julijicu, e tako, samo malo jače, još jače, Aj bit ću dobra, poslušna, Aj opet, aj, aaaaj, jebate Rajko koji si ti meštar.

Entschuldigung.

Evo samo malo, Julija prošlo je po ure.

Šta ova debela krava oće, ja ću platit još po ure.
Nemore ova ima rezervirano u devet ipo.
Cili dan je rezerviran.
Onda ćemo morat štagod organizirat kad padne noć.

Moremo poslin kad zatvorin otić negdi na piće.

A moga si me i odvest na večeru, baš bi tila ist prstace, svaka šuša ide prstace, samo ja nisan, pa bi mogli metit selfi na fejs, ja ti i prstaci.

A di ćemo nać prstace, tribali bi ić u Bosnu, na Kupres, ja san čuja da tamo ima neki tečaj di se idu prstaci pa se postane pravi muškarac.

Ajme tebe Rajko, ti ništa ne znaš, prstace ima u onu ilegalnu konobu kod Joke, tamo iza frizerskog, a ne tribaš ić ti na nikakvi Kupres, tvoja Julija će Napravit muškarca od tebe, posli večere.

A dobro onda, sad morate ić gospođice Julija, švabica čeka.

Evo iđen, samo me još jedan put uvati za guzicu, al ono jako, E tako jako, ajme gušta.

Evo izvolite.

Nu je, kravetine švabske šta je navrla, pusa Rajkiću.

Ich will dasselbe wie Frau vor mir

A šta ste rekli

Aj aj, šljap šljap, Rađko

Jebate šta ova oće, moment, Mate Mateeee, šta ova oće.

Kaže da oće da je ispleskaš po guzici ka i ovu prije, da oće i ona bit ein gutes Madchen

Šta oće bit

Ništa samo pleskaj, jebate koji si ti manijak


- 07:50 - Komentari (44) - Isprintaj - #