Fressssssh

subota, 09.07.2016.

četrnaest palmi





valjda nisan zakasnija, Višeslave jeben mu mater samo ti moreš izgubit ljubav svog života, zato šta zakasniš, lipo ti je kum, oni šta ima onu curu Purgericu za krizmu kupija sat, i reka Višeslave ako dođeš na vrime nećeš se posli kajat, stvarno si konjina Višeslave, iden pitat ona dva stara čovika jesu li je vidili

dobar dan, skužajte jeste li vidili jednu smišnu žensku u crvenu majicu, kako čeznutljivo gleda okolo

koji si ti, zar ti se čini da nas dvojica nemamo pametnijeg posla nego gledat žene po ulici

ja san Višeslav, i tražin Marionetu

aha, ja sam Eškofijer, a ovaj ovdje je Damir, ovaj Dream, i nas dvojica pretresamo političku situaciju, ja sam ljevičar, i Dream isto i nemamo se s kim svađat, za koje si ti

mene politika ne zanima, samo me je krizmani kum naučija da su antifašisti govna i da in ništa ne virujen

drži me Dream, zadavit ću ga, ovaj je gori od Lion Queen

Eškofijer jesmo li rekli da je nećemo spominjat, ne trljaj mi sol na ranu, kad se samo sjetim kako smo se nas dvoje svađali do kasno u noć, sve dok drugi ne bi otišli, a nas dvoje ostali sami, onda bi svađe prestale, ja sam njoj pričao o glazbi, uh teško mi je

Dobro je Dream, imaš pravo vatrena je bila ta lavica, čovjek bi najednom dobio poriv pokorit je, nije bila ko moja Sarah, ja i Sarah nismo nikada pričali o politici, njoj to nije bilo važno, ona je stalno neke gluposti izvodila, ali ta strast, ta strast

alo vas dvojica, o kakvin lavovin vi pričate, i ko je ta Sarah, Marioneta, jeste li vidili Marionetu


Višeslave šta ti tu radiš


e gospođo Purgerice otkud vi ovdje, di mi je kum, evo čekan jednu curu, Marioneta jon je ime

lijepo Višeslave, kum ti se tamo parkira, došli smo u Split jer on hoće posadit u misto neke palme, pa ima ovdje nekog od njegovih ljudi koji šverca palme, znaš da on za sve ima svoje ljude, nego ta Marioneta ko je ona

a znan, kum je zakon, bija bi ponosan na mene da je čuja kako san onin tamo penzijonerin reka da su antifašisti govna, oni livi Eškofijer me tija zadavit, a Marioneta je smišnica eno je ide odozdala, ajme lipa li je ne moren disat

- 15:01 - Komentari (13) - Isprintaj - #