Fressssssh

petak, 08.07.2016.

zapisano u dlanu

Daj dvajs kuna lepotice će te gatam iz dlan.

Skužajte gospođo Fatima, neman vrimena priša mi je, moran za tri kvarta od ure bit gori na mostu na Pujankama.

Pet minuta, sve će da ti kažem, ajde bog ti dao zdravlje, imala sreće u ljubav, euro đekpota dobila.

Aj dobro ali samo pet minuta.

Auuuuuuu, imaš neki muškarac šta misli na tebe, i imaš neka zemlja pod nokti sestro slatka.

A to san plivila pome u vrtu, a kakvi je ti muškarac, jel zgodan.

Imaš jedan, dva, tri, imaš tri deca, imaš neka žena što govori na strani jezik, nju ništa ne slušaj, ima samo u problemi da te uvali.

Dobro dobro , a oni muški di on nestade.

Misliš na onaj Nedeljko, ljubavni jadi ga snašli.

Koji sad Nediljko, oni prvi šta si ga vidila, di je on nesta.

A taj , čekaj malo da vidim, evo vidim ga na ćupriju neku te čeka.

Na čemu, jebate Fatima ti si gora od Fresha, moš više od njega izmisliti.

Nemoj da me vređaš, ja sam poštena ciganka, a Freš je budala, prevarant.

Dobro je Fatima, vratimo se na ćupriju, moran ić šta još vidiš.

Ima plava ograda na ćupriju, ima i zebra.

Jebate Fatima za muškog te pitan, nisan ti rekla da ideš u zoološki vrt.

Što si tako nestrpljiva Marinoneta, nemoj da se mrštiš, lepotu će da pokvariš, vidim katanac, to znači velika ljubav, i vidim neka plavuša, ko jastreb oće da ti ga uzme.

Koja sad plavuša makni nju.

Ne mogu ja da je maknem, ti mora da je makneš, to je neko ko ti je blizak.

Biće ona moja teta uspaljenica, kosu ću jon počupat samo neka mi ga takne, moran ić, ima li šta još.

Vidim palmu.

Kakvu palmu, sve si pomišala, aj bog moran ić.

Daš dvajs kuna.

Kakvi dvajs kuna, da san ja imala dvajs kuna išla bi na kavu ne bi ovdi gubila vrime s tobom.

Prevarantice, gora si od Freš, dabogda ti ga plavuša otela.

Ahaaa, more probat....

- 07:21 - Komentari (14) - Isprintaj - #