Fressssssh

ponedjeljak, 04.04.2016.

profesijonalna orjentacija



Vrime sadašnje


Jebate vidi onoga gologuzoga šta piči priko rive, reka je Zdene.

Di, reka je don Petar, Bože mi prosti je, eno ga doli kod trafike.

Pari mi se poznat, rekla je Kate šta oće da je zovemo Katarina, a ko ono trči za njin.

Onoga znan, reka je Zdene, ono je mesar, vidiš da ima sataru.


Četri ure ranije


Anka ideš li ti, rekla je apotekarica, ja san rekla Zdeni da iden na kavu kod Merice.

Iden, rekla je Anka mesarova žena, samo moran i Apricotta vodit sa sobon.

Di ćeš tamo sa pason, rekla je apotekarica.

A moran ga vodit, rekla je Anka inače će onom mom bit sumnjivo.

Aj dobro , rekla je apotekarica, kupi Apricotta i idemo.


Vrime sadašnje


Jebate šta je ono, reka je Mate pitiespijovac.

Neki gologuz trči po mistu, rekla je Kate, a mesar ga gonja sa sataron, biće ga oće ubit.

Vidin jebate, reka je Mate pitiespijovac, nisan ćorav, a ko je oni gologuzi, pari mi se poznat.

I meni, reka je Zdene, malo mi baca na onoga nounara.

Kojog nounara reka je don Petar.

Onoga šta je isti Mate poštarov, reka je Zdene.


Prije četri ure


Vidi one dvi, rekla je apotekarica

Koje, pitala je Anka

A Ines frizerku, i ćer od staroga Jere

Koju, rekla je Anka

Šta koju, pitala je apotekarica

Koju ćer, rekla je Anka

Najmlađu, rekla je apotekarica, onu šta ima leptira tetoviranog na guzicu

A onu šta je Jere radi nje tija ubit Matu poštarovog, rekla je Anka

E tu , rekla je apotekarica

Ko zna di će nji dvi, rekla je Anka

A biće di i nas dvi, rekla je apotekarica


Vrime sadašnje


Eno uvatit će ga, reka je Zdene

Vidi, reka je Mate pitiespijovac, eno Mandice

Ko je Mandica, pita je Zdene

Poštarova žena, reka je Mate pitiespijovac, di ona trči

A Manda, reka je Zdene meni se pari da ona vata mesara


Prije četri ure


Di ćete vas dvi, rekla u apotekarica

Idemo kod Merice na kavu, rekla je Ines frizerka

Eno i Jadre i Marine, rekla je Jerina ćer

Biće i nji dvi idu kod Merice na kavu


Vrime sadašnje,


Jebate nu Mande, reka je Zdene, šta mlati onin suncobranon po mesaru

Razbit će mu tintaru, reka je don Petar, Bože mi oprosti

A di je Ineska, reka je Mate pipiespijovac, šta bi ona ovo volila vidit

Išla je kod Merice na kavu, reka je Špiro

I ona moja, reka je Zdene

I moja Mater, reka je Mate pitiespijovac

Ja ne znan di je časna Julijana, reka je don Petar, rekla je da negdi ide, ali nisan upamtija di


Prije četri ure


Jebate eno i časna Julijana ide kod Merice, rekla je apotekarica

Ajme šta ću sad, rekla je Anka

A šta bi , rekla je Ines , oli se ti bojiš časne

A nisan , rekla je Anka, ona se boji Apricotta

A onda ga ostavi u vrtu iza biblioteke, rekla je Jerina ćer

Eno i Matine matere, rekla je Ines

Di će ona, ko je njon reka, rekla je Anka

Od Mate pitiespijovca rekla se apotekarica

A dobro onda, rekla je Anka


Vrime sadašnje


Nu gologuzana, reka je Zdene, eno ga brani mesara.

Vidi Mande, rekla je Kate, eno sad mlati i onog gologuzog

Je manita, reka je Špiro pari ka Bruce Lee

Je, reka je, Zdene, sad ćemo je zvat Brusilica


Prije pola ure


E šjor mesar, reka je mali Dena, di ćete vi s ton sataron

Iden do Mate pitiespijovca da mi je naoštri, a nu Apricotta, di to pašče lunja, jeba mater svoju, gori je od gazdarice

Baš je smišan, reka je Dena

Di ti je gazdarica paščetino, reka je mesar

Išla je kod Merice u biblioteku, reka je Dena, sve ženske iz mista su tamo

Šta činu tamo , reka je mesar

Nemam blage, reka je Dena

Iden jon odvest pasa, reka je mesar, da ga ne zgazi štagod

Iden i ja s vama, reka je dena


Prije petnajst dana


Jebate Špiro, moran nać neki posa, reka je Mate poštarov

A jebate nađi, reka je Špiro, ja san se čini mi se napija

I ja san, reka je Mate poštarov, šta bi moga radit

A šta ja znan, da si ženska moga bi plesat na štangu

E vidiš, reka je Mate poštarov, moga bi plesat oni striptiz, to je u Europu moderno, a ko zna bi li to meni išlo

Ajme šta smo se opili, reka je Špiro, moga bi za probu za ženske u mistu otplesat ti striptiz, mukte onako da vidiš oće li in se svidit


Prije po ure



Šta je ovo, reka je mesar, koji je ovo gologuzan, di si Anka da te ubijen

Nemoj, rekla je Anka, nemoj molin te ja san ovdi slučajno došla , majke mi

Držte me ubit ću i nju i njega

Nemojte šjor mesar, ovo je za vježbu samo, rekla je Ines

Odvježbat ću ja njega, di ćeš di bižiš, uvatit ću ja tebe


Vrime sadašnje


Jebate ono je Mate poštarov, reka je Zdene

Je gospe mi, reka je Špiro, eno ih sad oba bižu od Mande, i Mate i mesar

Eno i časne Julijane, di ona trči, rekla je Kate

Biži od Apricotta, reka je don Petar i prikrstija se

- 19:45 - Komentari (35) - Isprintaj - #