Fressssssh

subota, 02.04.2016.

dupin

Špiro, rekla je Ines, oš ti bit moj Klepetan

A, reka je Špiro, kakvi kapetan, moga bi te provozat na pedalinu, ako bi puka glavon u štok o vrata i izgubija pamet

Ma ne kapetan, rekla je Ines, vengo Klepetan, a zašto me ne bi vozija na pedalinu

Kakvi Klepetan, reka je Špiro, jebate Ines baš si klepetuša

A oni rodan, šta je doletija iz Afrike svojon curi

Ko je doletija, reka je Špiro, ja tebe kurca ne razumin

Oni rodan, rekla je Ines, znaš one tice šta nosu dicu, pa muška tica

Ines, reka je Špiro, jesi ti to napušena, kakve tice, kakva dica, jesmo rekli da ćemo o dici pričat kad Bosna uđe u Europsku uniju

A Špirooo, moraš bit romantičan, i kavalir, jesi vidija kako je oni Mucek cilo prošlo lito nosija štramac Purgerici

Je vidija san, reka je Špiro, zato će nan ovo lito navalit Purgeri, pa će biće tit da in nosimo štramce, more bit da će i mene tokat koja purgerica

Aha , rekla je Ines biće san ja mukte cilu zimu vježbala zumbu, samo neka proba koja, naprokidat ću je ka staru kantu, obe ruke ću jon pribit pa će odat okolo s rukama u arji ka Mišo na koncert

A manite žene, reka je Špiro

Špiro, a jesu li tebi Purgeri smišan svit, rekla je Ines

Je, reka je Špiro umren od smija kad i vidin

Ja nji pola ne razumin, rekla je Ines, i nije mi jasno zašto kavu zovu nesica, jebate kava more bit kratka, produžena, s kap mlika, sa šlagon, ali je uvik kava

A šta mene briga kako oni zovu kavu, jebe mi se, meni je važno da kupuju kumpire, i još prije nego partu doma, uzmu po vrićicu pravi domaći kumpira, morat ću reć onom Varaždincu, da mi ostavi barenko dvi tone više ovu sezonu

A Špiro, rekla je Ines, šta misliš da ja istetoviran dupina na guzicu

Muči tuko, reka je Špiro al ne vidiš da činin poslovni plan, a kolika ti je guzica mogla bi istetovirat jato dupina

Špiro, ti mene ne voliš, rekla je Ines

Ko je to reka, reka je Špiro, jel voliš ti dupine

A volin rekla je Ines

I tetovirat ćeš dupina na guzicu, reka je Špiro

A ja bi, rekla je Ines

E onda ću i ja tetovirat tebe na guzicu, nek svi vidu koliko te volin





- 22:55 - Komentari (21) - Isprintaj - #