30.05.2006., utorak

Amami, Alfredo, quant'io t'amo Addio.



Sinoć sam po ko zna koji put gledala "Pretty Woman"...na Rai Due...Bez prijevoda, sa zericu poznavanja talijanskog, i na kraju krajeva sasvim smanjenog zvuka, jer su moji svi spavali...

Kaže mi prijateljica sve je to tako samo na filmu. Znam, znam, znam...
Naravno da je sve tako samo na filmu...i zato ću ga još milijun puta gledati i samo nek' se neko usudi taknuti tv dok su Vivian i Edward zgodni i zaljubljeni!



Limunada! Bajka!...Ma nek' govore što hoće...Ja uživam u svakoj sceni tog filma.



VIOLETTA:
Di lagrime avea d'uopo or son tranquilla
(sforzandosi)
Lo vedi? ti sorrido
Sarň lŕ, tra quei fior presso a te sempre.
Amami, Alfredo, quant'io t'amo Addio.
(Corre in giardino)

iz opere Traviata, G. Verdi




...Pa zar može malo mašte škoditi?
Netko vam da kreditnu karticu u ruku i kaže idi troši - nema limita...Jedna crvena haljina za izlazak, jeda ogrlica prekrasna i preskupa da zbilja ostaneš bez riječi...Jedan put u nepoznato...prekrasna muzika, koja ti dira srce...Jedna osoba koja ima sve, baš sve... koja gleda s vrha baš vas, na dnu...ravno u oči i u srce i sluša vas...

...Voli me Alfredo, koliko i ja tebe volim...

- 13:16 - Komentari (12) - Isprintaj - #

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

...na tragu nečeg lijepog...


Moj Bog

Našao sam ga i On je našao mene
moj Bog koji me voli
Našli smo se tražeći jedan drugog

i našao sam ga u sebi
jer živi u meni za me
i ja se u njemu radujem

Od iskona bili smo skupa
i do konca bit će mi pratilac
moj Bog.

Josip Pupačić

Vidjeti Svijet u Zrncu Pijeska
I Raj u Divljem Cvijetu
Obuhvatiti Beskraj na dlanu tvoje ruke
I Vječnost u jednom trenu.
- William Blake -


Onaj koji za sebe okuje radost,
Razara krila životu;
Onaj koji ljubi radost dok je u prolijetanju,
Živi u Vječnosti zora.
- William Blake -

Dan je lijep
jer ga oči
tvoje
gledaju.
Enes Kišević


"Radostan sam, budite i vi. Molimo zajedno u radosti, Djevici Mariji povjeravam se s radošću."Ivan Pavao II
Molitva je i riječ i misao i pogled i susret. Sve može biti molitva, cijeli život bi zapravo trebao postati molitva. Ne bi iz nje ni trebali izlaziti. Ako si stalno svjestan da je sve što imaš Božji dar, ako Mu za sve zahvaljuješ, ako je svaki tvoj udah i izdah radosna hvala za sve, onda stalno moliš...
fra Bonaventura Duda

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tomu što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate.” (Elbell Hubbard)
"Nije li zaista sve u tome i što se još više od toga može poželjeti? Jedan mali vrt da se čovjek prošeće po njemu, i onda beskonačnost da se preda svojim sanjarijama.
Pred nogama ono što se može uzgajati i brati; nad glavom ono što se može proučavati i o čemu se može razmišljati. Nešto cvijeća na zemlji i sve zvijezde na nebu..."
Viktor Hugo

UBERI OVAJ CVIJETAK i uzmi ga, ne oklijevaj! Bojim se da ne uvene i u prašinu ne klone.
On možda neće naći mjesta u tvom vijencu, ali ti ga počasti dodirom bola i svojom ga rukom otkini. Bojim se da dan prebrzo ne umine i da vrijeme darivanje ne prođe.
Pa iako je bljedolike boje i miris mu nejačak, posluži se ovim cvijetom i uberi ga, dok je vremena.
R. Tagor

Bog nije obećao dan bez tuge, život bez suza i sunce bez kiše, ali je obećao snagu za dan, utjehu za život i svjetlost za put.
...

Život je borba, žrtvovanje i ljubav
Budi jaka da bi se znala boriti
budi velikodušna da bi se znala žrtvovati
i budi dobra da bi znala voljeti
A. Manzoni