26.01.2006., četvrtak

od koze do babe i obrnuto...

Neki dan sam počela pisati post...nešto u stilu brrrr kako je zima, ništa mi se ne da, kad će proljeće...pa se mislim e nećeš babo jedna, samo kukaš. I tako je baba par dana kukala, grijala se, slojevito obučena išla na posao...

A onda dobijem od sestrične 2 cd-a. Jedan cd grupa COCKTAIL BAND



Veseli, šesni, domaći dečki i mix domaćih stvari prigodnih za maškare i ostale veselice...
A drugi cd, moderna verzija polki i potresuljki...iiiiiiiiiihuuu....jodl, jodl, jodl jo...oiiiilaraiiiihuuuuu...juuuuhuuu.....i tako posle nekog vremena zavrti vam se u glavi od alpa, alpskog mlijeka, sira, kravica, čokolade...
- Šta ću ti napisati na ovaj drugi cd? - pita sestrična kad ga je spržila
- Napiši VESELO OD TATJANE!
Ma zna moja sestrična što meni treba. A i poznata je stvar da ženski dio moje familije naginje polkama i potresuljkama...ma nema toga da žuljaju postoli (cipele)...pleše se s postolima i bez njih!
E sad, ima ih koji baš i nisu za polku...npr. moj muž.
Nije da čovjek ne voli, ali kad počne polka, ja moram plesati...a on kaže:
- Ti bi samo skakala ko koza!
- E pa eto koza sam, (i ovan po horoskopu), ali sam ti i žena...I nemoj se s rogatim bosti!
Ne znaš ti dragi moj, vi muški to ne pamtite, ali naš prvi ples je imao veze s kozom....
Plesali smo na neku smiješnu pjesmicu:
...moj otac je imal kozu...
...draga naša, lipa naša, draga naša koza, koza...

Ah naplesali smo se...ja s tobom, ti s kozom...od svadbe do svadbe...moje sestrične, tvoje sestrične, moje prijeteljice, tvoji prijatelji...
Eto bila sam tužna, pa koza, pa baba, a onda su me ta dva cd-a dobro digla na noge...Posebno onaj VESELO OD TATJANE!
...a bit će i svadbi...sve mi nešto miriše ružmarin...- kaže koza, a koza najbolje zna!





- 09:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

...na tragu nečeg lijepog...


Moj Bog

Našao sam ga i On je našao mene
moj Bog koji me voli
Našli smo se tražeći jedan drugog

i našao sam ga u sebi
jer živi u meni za me
i ja se u njemu radujem

Od iskona bili smo skupa
i do konca bit će mi pratilac
moj Bog.

Josip Pupačić

Vidjeti Svijet u Zrncu Pijeska
I Raj u Divljem Cvijetu
Obuhvatiti Beskraj na dlanu tvoje ruke
I Vječnost u jednom trenu.
- William Blake -


Onaj koji za sebe okuje radost,
Razara krila životu;
Onaj koji ljubi radost dok je u prolijetanju,
Živi u Vječnosti zora.
- William Blake -

Dan je lijep
jer ga oči
tvoje
gledaju.
Enes Kišević


"Radostan sam, budite i vi. Molimo zajedno u radosti, Djevici Mariji povjeravam se s radošću."Ivan Pavao II
Molitva je i riječ i misao i pogled i susret. Sve može biti molitva, cijeli život bi zapravo trebao postati molitva. Ne bi iz nje ni trebali izlaziti. Ako si stalno svjestan da je sve što imaš Božji dar, ako Mu za sve zahvaljuješ, ako je svaki tvoj udah i izdah radosna hvala za sve, onda stalno moliš...
fra Bonaventura Duda

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tomu što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate.” (Elbell Hubbard)
"Nije li zaista sve u tome i što se još više od toga može poželjeti? Jedan mali vrt da se čovjek prošeće po njemu, i onda beskonačnost da se preda svojim sanjarijama.
Pred nogama ono što se može uzgajati i brati; nad glavom ono što se može proučavati i o čemu se može razmišljati. Nešto cvijeća na zemlji i sve zvijezde na nebu..."
Viktor Hugo

UBERI OVAJ CVIJETAK i uzmi ga, ne oklijevaj! Bojim se da ne uvene i u prašinu ne klone.
On možda neće naći mjesta u tvom vijencu, ali ti ga počasti dodirom bola i svojom ga rukom otkini. Bojim se da dan prebrzo ne umine i da vrijeme darivanje ne prođe.
Pa iako je bljedolike boje i miris mu nejačak, posluži se ovim cvijetom i uberi ga, dok je vremena.
R. Tagor

Bog nije obećao dan bez tuge, život bez suza i sunce bez kiše, ali je obećao snagu za dan, utjehu za život i svjetlost za put.
...

Život je borba, žrtvovanje i ljubav
Budi jaka da bi se znala boriti
budi velikodušna da bi se znala žrtvovati
i budi dobra da bi znala voljeti
A. Manzoni