24.11.2005., četvrtak

Sjećate li se...


...crno bijelih slika na našim malim ekranima? Nije to bilo baš tako davno.
Ovaj vikend sam naletila na jedan takav crno-bijeli film (sa Charlie Chaplinom)...i bilo mi je neobično... Onda sam se prisjetila tih vremena...



Sinoć sam baš poželila pogledati jedan takav dobar stari crno- bijeli film, ali sam iznervirana što mi ništa nije bilo po volji stisnula crveni putac i frknula daljinski!



Zato sam danas odlučila pojadati se malo svom voljenom blogu...



Nekad smo se puno više smijali gledajući program na tv-u...A danas? Gledam malo svog sina kad gleda te današnje crtiće...nikakve reakcije osim što se zapilji...Kad naleti dobri stari Tom & Jerry smije se da mi ga je gušt gledat, kako mu suze idu na oči i kako se kida od smijeha!
I mislim si tako, nema druge, nego uzet praznih kazeta pa snimat kad naleti...sve te dobre stvari...



Neke od tih crno-bijelih filmova mogu uvijek pogledati, bez obzira koliko sam ih puta gledala...odišu onom predivnom obiteljskom atmosferom, toplinom, ljubavlju...



Osim zbog te atmosfere, volim ih i zbog toga što mislim da izgrađuju naš duh!...i karakter! A najviše od svega volim pogledati dobru komediju...volim se smijati! Dobar film može puno toga popraviti...loš dan naprimjer, može izliječiti...čim se malo nasmijemo bolje se osjećamo...ma može puno toga...



...u očekivanju nekog dobrog filma...

...potpisujem ovaj tekst s novim imenom,

Ninotchka



I čitam danas u Novom listu članak s naslovom:

Nasmiješimo se, isključimo TV

...i između ostalog:

Talijani o sreći

Talijanski dnevni list Il Corriere della Sera proveo je internet anketu među 7.398 Talijana, nadovezavši se na Britansko istraživanje. Ispitanici su se naime izjasnili o malim stvarima koje njihov život čine ljepšima.

1. Cijeniti ono što se ima - glavni je preduvjet sreće za 26,7 posto ispitanika.
2. Nasmijati se svaki dan - 23,8 posto
3. Učiniti nešto dobro za nekoga svaki dan - 11,4 posto
4. Razgovarati jedan sat tjedno s nekom bliskom osobom - 9,6 posto
5. Telefonirati prijatelju kojeg se rijetko viđa - 8 posto
6. Pola sata tjelovježbe tri puta tjedno - 6,1 posto
7. Priuštiti si mali poklon (toplu kupku ili čokoladni bombon) - 5,7 posto
8. Posaditi biljku i brinuti o njoj - 4,4 posto
9. Pozdraviti potpunog stranca jednom dnevno i nasmiješiti mu se - 2,4 posto
10. Provesti upola manje vremena pred televizijom - 1,5 posto

...ovo sam morala donapisati.

- 15:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

...na tragu nečeg lijepog...


Moj Bog

Našao sam ga i On je našao mene
moj Bog koji me voli
Našli smo se tražeći jedan drugog

i našao sam ga u sebi
jer živi u meni za me
i ja se u njemu radujem

Od iskona bili smo skupa
i do konca bit će mi pratilac
moj Bog.

Josip Pupačić

Vidjeti Svijet u Zrncu Pijeska
I Raj u Divljem Cvijetu
Obuhvatiti Beskraj na dlanu tvoje ruke
I Vječnost u jednom trenu.
- William Blake -


Onaj koji za sebe okuje radost,
Razara krila životu;
Onaj koji ljubi radost dok je u prolijetanju,
Živi u Vječnosti zora.
- William Blake -

Dan je lijep
jer ga oči
tvoje
gledaju.
Enes Kišević


"Radostan sam, budite i vi. Molimo zajedno u radosti, Djevici Mariji povjeravam se s radošću."Ivan Pavao II
Molitva je i riječ i misao i pogled i susret. Sve može biti molitva, cijeli život bi zapravo trebao postati molitva. Ne bi iz nje ni trebali izlaziti. Ako si stalno svjestan da je sve što imaš Božji dar, ako Mu za sve zahvaljuješ, ako je svaki tvoj udah i izdah radosna hvala za sve, onda stalno moliš...
fra Bonaventura Duda

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tomu što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate.” (Elbell Hubbard)
"Nije li zaista sve u tome i što se još više od toga može poželjeti? Jedan mali vrt da se čovjek prošeće po njemu, i onda beskonačnost da se preda svojim sanjarijama.
Pred nogama ono što se može uzgajati i brati; nad glavom ono što se može proučavati i o čemu se može razmišljati. Nešto cvijeća na zemlji i sve zvijezde na nebu..."
Viktor Hugo

UBERI OVAJ CVIJETAK i uzmi ga, ne oklijevaj! Bojim se da ne uvene i u prašinu ne klone.
On možda neće naći mjesta u tvom vijencu, ali ti ga počasti dodirom bola i svojom ga rukom otkini. Bojim se da dan prebrzo ne umine i da vrijeme darivanje ne prođe.
Pa iako je bljedolike boje i miris mu nejačak, posluži se ovim cvijetom i uberi ga, dok je vremena.
R. Tagor

Bog nije obećao dan bez tuge, život bez suza i sunce bez kiše, ali je obećao snagu za dan, utjehu za život i svjetlost za put.
...

Život je borba, žrtvovanje i ljubav
Budi jaka da bi se znala boriti
budi velikodušna da bi se znala žrtvovati
i budi dobra da bi znala voljeti
A. Manzoni