04.08.2005., četvrtak

ŠKRINJICA OD SRCA

Ne dopusti da mala svađa uništi veliko prijateljstvo.

...ali desi se...tako se desilo i s nama. Nismo razgovarale možda punih 8 godina ili više. Nismo se čule, samo tu i tamo viđale u prolazu...kao potpuni stranci.
Neka kriva riječ, naglost, nerazumijevanje...utjecalo je da se tri dobre prijateljice raziđu. Njih dvije su ostale dobre, a ja...često mi je bilo krivo zbog toga, ali život je krenuo prebrzo za mene u nekom drugom smijeru i ubrzo sam se našla sasvim daleko od njih. I koliko god sam se osjećala usamljeno, sva prijateljstva poslije držala sam na distanci. Nisam bila spremna za neka nova razočarenja.

Ali često su mi bile u mislima, jer bile smo zaista povezane i bila su to dobra vremena, bezbrižna i sretna... U mislima sam često razgovarala s njima, u mislima smo se mirile i nastavljale tamo gdje smo stale....

...i desilo se da smo se igrom sudbine opet srele. Činilo mi se poput sna. Kao da smo se našle u nekom drugom životu. S novim prezimenima, sa nekim novim iskustvima stečenim u vezama, braku, s djecom...na poslu...Bilo je prelako ponovo otvoriti srce starim prijateljicama...razumjele su sve prije nego što je bilo izgovoreno, misli i osjećaji su nam se slagali poput kockica u mozaiku...
A opet, sa svim tim vremenom što je prošlo i sa svim iskustivima i događajima, nisu se nimalo izmijenile...
S. je imala onu istu strast i naglost, i temperament i jednostavnost..."što na umu, to na drumu", najlakše bi ju bilo opisati. A T. je imala onu svoju tajanstvenost, dubinu osjećaja...sjetu.Sve što se desilo, i što nas je povrijedilo onda kada smo se razdvojile, sada je imalo neku drugu stranu, koju prije nismo vidjele, a sada smo je i vidjele i priznale...i razumjele. Sada je sve manje važno od toga da su tri prijateljice ponovo skupa! Koliki je rizik za neko novo razočarenje...to je isto manje važno. Prave prijatelje ne možeš držati na distanci...

Raduju me neke male stvari, obična kava sa starim prijateljicama, nevažna priča koju mogu s njima podijeliti...ali i radost...i bol...

Prije email-a i sms-a.....radovala su me pisma mojih prijateljica...neka od njih još uvijek čuvam...A raduje me i pomisao da ću opet nekome moći napisati i poslati pismo...jer užasno sam staromodna. Neke stare stvari i navike teško je zamijeniti novima....

Neke stare prijatelje nemoguće je zamijeniti novima...Neki prijatelji ne stare, ostaju djeca i izgledaju smiješno i budalasto, dok pretresaju neki dan iz prošlosti, kao staru robu iz ormara...i neznaju što će s njom. Nositi? Baciti? Ili spremiti na tavan, u kakvu škrinjicu...Pa otvoriti jednom ponovo i pomirisati, dotaknuti kao kakvu svetinju...

Jednom davno imale smo svoje planove za budućnost, imale smo svoje snove...Nešto se ostvarilo, a nešto nije. Svjesnije smo svega i više se bojimo jer znamo da sve ne ide uvijek onako kako mi želimo. Samo se nadam da kao što mi bdijemo nad svojom djecom, tako netko i nad nama bdije....Ti dragi Bože. Iskreno vjerujem u tebe...ne znam što mi život nosi, ali znam da imam drage i dobre prijatelje....tu su...u škrinjici od srca...

I opet ćemo se naći na kavi....i biti smiješne i budalaste....pretresati dane iz prošlosti....ali i zajedno opet sanjati...

...i još jedna staromodna pjesma izronila je iz sjećanja...
Reality
by Richard Sanderson

Met you by surprise,
I didn't realize
that my life would change forever
Saw you standing there,
I didn't know I cared
there was something special in the air
Dreams are my reality,
the only kind of real fantasy
Illusions are a common thing
I try to live in dreams
It seems as if it's meant to be
Dreams are my reality,
a different kind of reality
I dream of loving in the night
And loving seems alright
Although it's only fantasy

If you do exist,
honey don't resist
show me a new way of loving
Tell me that it's true,
show me what to do
I feel something special about you
Dreams are my reality,
the only kind of reality
may be my foolishness has past
And may be now at last
I'll see how a real thing can be
Dreams are my reality,
a wonderous world where I like to be
I dream of holding you all night
and holding you seems right
perhaps that's my reality

Met you by surprise,
I didn't realize
that my life would change forever
Tell me that it's true,
feelings that are cue
I feel something special about you
Dreams are my reality,
a wonderous world where I like to be
Illusions are a common thing
I try to live in dreams
although it's only fantasy
Dreams are my reality,
I like to dream of you close to me
I dream of loving in the night
and loving you seems right
Perhaps that's my reality


- 11:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

...na tragu nečeg lijepog...


Moj Bog

Našao sam ga i On je našao mene
moj Bog koji me voli
Našli smo se tražeći jedan drugog

i našao sam ga u sebi
jer živi u meni za me
i ja se u njemu radujem

Od iskona bili smo skupa
i do konca bit će mi pratilac
moj Bog.

Josip Pupačić

Vidjeti Svijet u Zrncu Pijeska
I Raj u Divljem Cvijetu
Obuhvatiti Beskraj na dlanu tvoje ruke
I Vječnost u jednom trenu.
- William Blake -


Onaj koji za sebe okuje radost,
Razara krila životu;
Onaj koji ljubi radost dok je u prolijetanju,
Živi u Vječnosti zora.
- William Blake -

Dan je lijep
jer ga oči
tvoje
gledaju.
Enes Kišević


"Radostan sam, budite i vi. Molimo zajedno u radosti, Djevici Mariji povjeravam se s radošću."Ivan Pavao II
Molitva je i riječ i misao i pogled i susret. Sve može biti molitva, cijeli život bi zapravo trebao postati molitva. Ne bi iz nje ni trebali izlaziti. Ako si stalno svjestan da je sve što imaš Božji dar, ako Mu za sve zahvaljuješ, ako je svaki tvoj udah i izdah radosna hvala za sve, onda stalno moliš...
fra Bonaventura Duda

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tomu što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate.” (Elbell Hubbard)
"Nije li zaista sve u tome i što se još više od toga može poželjeti? Jedan mali vrt da se čovjek prošeće po njemu, i onda beskonačnost da se preda svojim sanjarijama.
Pred nogama ono što se može uzgajati i brati; nad glavom ono što se može proučavati i o čemu se može razmišljati. Nešto cvijeća na zemlji i sve zvijezde na nebu..."
Viktor Hugo

UBERI OVAJ CVIJETAK i uzmi ga, ne oklijevaj! Bojim se da ne uvene i u prašinu ne klone.
On možda neće naći mjesta u tvom vijencu, ali ti ga počasti dodirom bola i svojom ga rukom otkini. Bojim se da dan prebrzo ne umine i da vrijeme darivanje ne prođe.
Pa iako je bljedolike boje i miris mu nejačak, posluži se ovim cvijetom i uberi ga, dok je vremena.
R. Tagor

Bog nije obećao dan bez tuge, život bez suza i sunce bez kiše, ali je obećao snagu za dan, utjehu za život i svjetlost za put.
...

Život je borba, žrtvovanje i ljubav
Budi jaka da bi se znala boriti
budi velikodušna da bi se znala žrtvovati
i budi dobra da bi znala voljeti
A. Manzoni