30.05.2005., ponedjeljak

SUNČANI BLOG

Jedna lijepa vijest od jučer, rodila se djevojčica Lana......i tako je to u životu - isprepliću se lijepe i ružne vijesti....sve je to život.
Jučer je naša mala obitelj zvanično utoćala noge u more i otvorila sezonu. Nismo bili spremni za kupanje, ali noge smo utoćali....Iznenadila nas ova vrućina, svi su krepani.....a godišnji još daleko. I tako sad možemo samo maštati i čekati.

I tako je to u životu, šuti i trpi, ako ne znaš bolje ko ti je kriv.....

Nekad je potrebno samo malo zaokrenuti misli u drugom smijeru, malo dobre volje, trunčica nade.....nekad je potrebno puno...nekad je život prava borba...ali svejedno je lijep, bez obzira na sve!



Forget Domani
by Perry Como

Let‘s forget about tomorrow,
Let‘s forget about tomorrow,
Let‘s forget about tomorrow for
Tomorrow never comes!


Domani—forget domani,
Let‘s live for now and anyhow
Who needs domani?
The moonlight—let‘s share the moonlight,
Perhaps together we will never be again.


Ah, che luna—oh, che mare
With such a moon and such a sea,
And you and me.


I get so dizzy when you‘re standing near
It‘s not the music that you hear,
My heart is beating like a jungle drum.


Let‘s take the minutes as they speed away
And hope it‘s true what people say:
When you‘re in love tomorrow never comes.


Let‘s forget about tomorrow,
Let‘s forget about tomorrow,
Let‘s forget about tomorrow for
Tomorrow never comes!

Domani—mahrone, domani!
With such a moon and such a sea,
And you and me.


Let‘s take the minutes as they speed away
And hope it‘s true what people say:
When you‘re in love tomorrow never comes.

Let‘s forget about tomorrow,
Let‘s forget about tomorrow,
Let‘s forget about tomorrow for
Tomorrow never never comes!




Život je borba, žrtvovanje i ljubav
Budi jaka da bi se znala boriti
budi velikodušna da bi se znala žrtvovati
i budi dobra da bi znala voljeti
A. Manzoni




- 10:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

28.05.2005., subota

Blueberry Hill
by Fats Domino

I found my thrill on Blueberry Hill
On Blueberry Hill where I found you
The moon stood still on Blueberry Hill
And lingered till my dreams came true

The wind in the willow played
Love's sweet melody
But all of those vows we made
Were never to be

Tho' we're apart you're part of me still
For you were my thrill on Blueberry Hill

The wind in the willow played
Love's sweet melody
But all of those vows we made
Were never to be

Tho' we're apart you're part of me still
For you were my thrill on Blueberry Hill

- 19:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

27.05.2005., petak

....težak neki dan...radni....i trudim se...da umor ne utječe na moje misli, da ne prevlada neraspoloženje...
Ubacim tu i tamo nešto lijepo na svoj blog i srce mi bude na mjestu.
I mislim na vikend i nadam se da će vrijeme biti vedro i da ćemo skitati i uživati. Kad ono mora, kao grom iz vedra neba, uvijek nešto pokvariti sve, jedna ružna vijest....netko meni poznat se rastaje...
Misli mi se stalno vraćaju na to....na dvoje ljudi koji će svatko svojim putem i na jedno dijete...koje možda ne razumije, ali vidi...osjeća.

Reći zbogom
Tužno je.
Ne budi tužna ljubavi moja,
Jer iza svakog rastanka
Dolazi novi susret.
Ono što napišeš bojom, malim crnim slovima,
Sve može nestati
Izbrisano samo jednom kapljom vode.
Ali ono što je zapisano u tvojoj duši,
Ostat će tamo, vječno.
(pjesma s Tibeta)

- 13:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #
Cambio Dolor
by Natalia Oreiro

Juraría que no se bien
lo que quiero
pero se que moriría si
me quedo en la mitad
por eso vuelo a otros
senderos
para conocer el mundo de
verdad

Aún no es tarde pero así
me estoy sintiendo
y aparecen tantos miedos
que no me dejan pensar
y tengo sueńos de amores
nuevos
y me cuesta imaginar lo
que vendrá.

Cambio dolor por
libertad
cambio heridas por un
sueńo
que me ayude a continuar
cambio dolor, Felicidad
que la suerte sea suerte
y no algo que no he de
alcanzar…

- 10:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

VI NE ZNATE
MOJ BIJELI SIPAR I MOJE ŽALO
GDJE SAM KAO DIJETE MALO
LETIO ZA SNIMA
LOVIO LEPTIRE
TRAŽIO ŠKOLJKE PO ŽALU
ČUDIO SE VJETRU I VALU
I MORU -
I ČEKAO KAD ĆU NA UČKU GORU
DA VIDIM VILE I VILENJAKE
ŠTO NA KRILATIM KONJIMA
LOVE SUNČANE TRAKE
VI NE ZNATE SIPAR I ŽALO
MOJE CARSTVO MALO
KAO STARAC NE SMIJEM TAMO

RIKARD KATALINIĆ JERETOV
BARBA RIKE, 1940 GOD.


- 08:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.05.2005., četvrtak


KRIST NA ŽALU
Karol Woytila


Krist jednom stade na žalu
tražeć ljude za velika djela
da love srca božanskom Riječi.


O Bože, zar si pozvao mene?
Tvoje usne moje rekoše ime.
Svoju lađu sada ostavljam žalu,
odsad idem kamo šalješ me ti.


Ja sam siromašan čovjek.
Moje blago su predanost Tebi
i srce čisto da idem s Tobom.


O Bože ...


Ti trebaš dlanove moje,
moga srca ražaren plamen
i kaplje znoja, samoću moju.


O Bože ...


Ti i ja krećemo danas
lovit' srca na moru života
a mreža bit će Riječ Božja prava.


O Bože ...

- 13:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

25.05.2005., srijeda



Louis Armstrong

DREAM A LITTLE DREAM OF ME
(W. Schwant / F. Andre / G. Kahn)

Yes, stars shining bright above you
Night breezes seem to whisper "I love you"
Birds singin' in the sycamore trees
Dream a little dream of me, yes

Say nighty-night and kiss me
Just hold me tight and tell me you'll miss me
While I'm alone and blue as can be
Dream a little dream of me

Stars fading but I linger on dear
Still craving your kiss
I'm longin' to linger till dawn dear
Just saying this, yes

Sweet dreams till sunbeams find you
Sweet dreams that leave all worries behind you
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me

------ instrumental break ------

Yes, stars fading but I linger on dear
Still craving your kiss
I'm longing to linger till dawn dear
Just saying this, yes

Sweet dreams till sunbeams find you
Sweet dreams that leave all worries far behind you
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me
Yes, dream a little dream of me



- 11:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.05.2005., utorak



Ciganka

Ja sam Ciganka iz strane zemlje
u smeđim tajanstvenim rukama držim karte.
Dani idu za danima jednolični i šaroliki.
Prkosno gledam ljudima u lice:
što oni znaju da karte gore?
Što oni znaju da slike žive?
Što oni znaju da je svaka karta po jedna sudbina?
Što oni znaju da svaka karta koja pada iz moje ruke
ima hiljadostruko značenje?

Nitko ne zna da ove ruke traže nešto.
Nitko ne zna da se ove ruke dadoše na put odavna.
Da su ove ruke dobro upoznate sa svakom stvari,
a ipak se dotiču sa svime kao u snu.
Ima samo jedan par ovakvih ruku na svijetu.

Ove čudesne ruke grabljivice
skrivam ispod crvenog platna
u prkosu i melankoliji, ukrašene prstenjem i jake.
Ove smeđe oču gledaju s beskrajnom čežnjom,
ove crvene usne gore u vatri koja ne trne,
ove bezbrižne ruke trebaju izvršiti svoj zadatak
u noći sumorno obojenoj odsjajem vatre.

Edith Sodergran



- 15:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.05.2005., ponedjeljak


- 13:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

KN

Osim što je oznaka za kunu, kn znači i kućna njega. E pa iznjegovali smo se i danas "kud god koji, mili moji"! Neki u vrtić, a neki radit....
I već smo se orjentirali na neke druge stvari; u potrazi smo za romobilom.....veeelikim, praaavim (na 4 kotačića ha-ha)....Ma samo da ga nađemo (jer oni koji su slušali mamu i tatu već su sve pokupovali ha-ha-ha)....A onda ćemo voziti okolo naokolo (i po kući naravno), folirati se i šarmirati curice...mamin Superman, tatin Batman!
Mamin mačić i kolačić, tatina tipčica (ptičica)! Mamina srećica, sunce, mjesec, zvijezdica...tatina junačina!
I od jutra rana do večeri kasne.....mazimo se, igramo se, volimo se....ponekad se svađamo i ljutimo, vrištimo i plačemo, pa onda sve ispočetka: mirimo se,grlimo se, ljubimo se....Tako je to s djecom...strpljenja, strpljenja, strpljenja....

Bože daj mi strpljenja.....

A danas je još jedan dan punog mjeseca. Dan nerviranja i živciranja.....ISPRAVAK puni mjesec započinje 23.05. u 22:18, a to znači da ćemo i sutra biti osjetljivi na čari i čarolije drage nam lune....

"Cheek to Cheek"
Writer(s): Irving Berlin


Heaven, I'm in heaven
And my heart beats so that I can hardly speak
And I seem to find the happiness I seek
When we're out together dancing cheek to cheek


Heaven, I'm in heaven
And the cares that hung around me through the week
Seem to vanish like a gambler's lucky streak
When we're out together dancing (swinging) cheek to cheek


Oh I love to climb a mountain
And reach the highest peak
But it doesn't thrill (boot) me half as much
As dancing cheek to cheek


Oh I love to go out fishing
In a river or a creek
But I don't enjoy it half as much
As dancing cheek to cheek


(Come on and) Dance with me
I want my arm(s) about you
That (Those) charm(s) about you
Will carry me through...


(Right up) To heaven, I'm in heaven
And my heart beats so that I can hardly speak
And I seem to find the happiness I seek
When we're out together dancing, out together dancing (swinging)
Out together dancing cheek to cheek




- 09:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.05.2005., petak

KAKO UBACITI SLIKU?

Mučim se i učim....gledam kako su lijepo uređeni neki blogovi. Ali ne brine me toliko ta tehnička strana....

Muče me neke druge stvari....ali trudim se....ma neću popustit brigama!

Danas je baš lijep dan i zašto da ga kvarim s glupostima?

I petak 13-i je....a meni neki sretan dan! Nakupovala cvijeća, a sutra ću saditi i presađivati.....i bit će to najljepši balkon u gradu.
Čude mi se moji kako me je uhvatilo to s cvijećem.....uhvatilo me, pa šta! Nek se čude, ali ja zbilja uživam!

I tako na mom balkonu rastu ruže i karanfili, ružmarin i lavanda, pelargonije, kalanhoje i kadifice.......Ma baš mi je gušt kad se probudim prvo pogledat na balkon.....E sad, da još mogu ubaciti i kakvu sličicu........


KALANHOJA - BOŽANSKA SUZA

Biljka KALANHOJA (Kalanchoe sp.) potječe iz Kine, gdje raste samoniklo. Legenda kaže da su kalanhoje rođene iz suza jedne zaljubljene boginje, pa se zato poklanja kao simbol ljubavi i odanosti.

Kalanhoja se uzgaja lako i dugovječna je. Posebnu pažnju treba obratiti na zalijevanje:
između svibnja i kolovoza obilnije,
od rujna do studenog umjereno,
tokom zime, do svibnja rjeđe.
Za kalanhoju vrijedi pravilo: NE SMIJE SE ZALJEVATI LIST NI CVIJET!


Zimi joj najviše odgovara temperatura od 15*C i mjesto udaljeno od izvora topline. Položaj na istočnom ili zapadnom prozoru pružit će joj dovljno svjetla.

Cvjetovi su sitni i mogu biti bijeli, crveni, žuti, naračasti, rozi, čak i sa preljevima. Cvjeta zimi, ili u rano proljeće.

Poslije cvjetanja biljku treba obrezati i presaditi. Razmnožava se sjemenom i reznicama. Od matične biljke u ljeto se otkine reznica ili izdanak i zabada u pjeskovito zemljište da pusti žile. Prethodno reznicu treba ostaviti dan-dva na suncu, da se rez posuši, jer je puna sokova.

- 18:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

12.05.2005., četvrtak

DANAS JE MOJ DAN

.....svečano slavim....ovo je nešto novo....imam svoooj blog!

Moj dan, moj blog, moje utočište....Kao dijete s novom igračkom tako se osjećam....a inače....ma i inače se osjećam kao dijete!

I nikako da odrastem....ponekad se igram, ponekad se durim, ponekad jurim, posrćem i padam, plačem...ponekad se bojim....ponekad sam velika i jaka, ponekad se borim, ponekad sam smiješna, ali danas, danas sam baš sretna!


- 19:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #
- 17:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

znate li ovu pjesmu?

[Q]Seaside woman

Oh, pap
- 17:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

lijepa tri dana

- Kad bi bar uvijek tako četri dana radili, a tri vi
- 17:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

...na tragu nečeg lijepog...


Moj Bog

Našao sam ga i On je našao mene
moj Bog koji me voli
Našli smo se tražeći jedan drugog

i našao sam ga u sebi
jer živi u meni za me
i ja se u njemu radujem

Od iskona bili smo skupa
i do konca bit će mi pratilac
moj Bog.

Josip Pupačić

Vidjeti Svijet u Zrncu Pijeska
I Raj u Divljem Cvijetu
Obuhvatiti Beskraj na dlanu tvoje ruke
I Vječnost u jednom trenu.
- William Blake -


Onaj koji za sebe okuje radost,
Razara krila životu;
Onaj koji ljubi radost dok je u prolijetanju,
Živi u Vječnosti zora.
- William Blake -

Dan je lijep
jer ga oči
tvoje
gledaju.
Enes Kišević


"Radostan sam, budite i vi. Molimo zajedno u radosti, Djevici Mariji povjeravam se s radošću."Ivan Pavao II
Molitva je i riječ i misao i pogled i susret. Sve može biti molitva, cijeli život bi zapravo trebao postati molitva. Ne bi iz nje ni trebali izlaziti. Ako si stalno svjestan da je sve što imaš Božji dar, ako Mu za sve zahvaljuješ, ako je svaki tvoj udah i izdah radosna hvala za sve, onda stalno moliš...
fra Bonaventura Duda

"Sreća u ovome životu ovisi manje o tomu što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate.” (Elbell Hubbard)
"Nije li zaista sve u tome i što se još više od toga može poželjeti? Jedan mali vrt da se čovjek prošeće po njemu, i onda beskonačnost da se preda svojim sanjarijama.
Pred nogama ono što se može uzgajati i brati; nad glavom ono što se može proučavati i o čemu se može razmišljati. Nešto cvijeća na zemlji i sve zvijezde na nebu..."
Viktor Hugo

UBERI OVAJ CVIJETAK i uzmi ga, ne oklijevaj! Bojim se da ne uvene i u prašinu ne klone.
On možda neće naći mjesta u tvom vijencu, ali ti ga počasti dodirom bola i svojom ga rukom otkini. Bojim se da dan prebrzo ne umine i da vrijeme darivanje ne prođe.
Pa iako je bljedolike boje i miris mu nejačak, posluži se ovim cvijetom i uberi ga, dok je vremena.
R. Tagor

Bog nije obećao dan bez tuge, život bez suza i sunce bez kiše, ali je obećao snagu za dan, utjehu za život i svjetlost za put.
...

Život je borba, žrtvovanje i ljubav
Budi jaka da bi se znala boriti
budi velikodušna da bi se znala žrtvovati
i budi dobra da bi znala voljeti
A. Manzoni