Pozitivno nasilje

utorak, 04.05.2021.

Muke po novim stanovima...



Nedavno sam pogledao jedan interesantan prilog iz RTL-ove potrage o problemima sa novogradnjom u Puli https://www.rtl.hr/vijesti-hr/potraga/4023026/bespravno-gradi-puli-duzan-milijune-uz-ostalo-i-za-zemljiste-a-oni-mu-prodali-jos-jedno-potraga-donosi-pricu-o-poduzetniku-koji-unatoc-svemu-i-dalje-radi/

Svi stanovi su građeni od jedne velike grupacije koja je vrlo poznata u Hrvatskoj.

Ne mogu reći da sam iznenađen, obzirom da živim u Puli, gdje u posljednje vrijeme stanovi niču kao gljive poslije kiše. Pitao sam se kako je moguće da se zgrada digne baš toliko brzo. Dva - tri mjeseca i op! Eto zgrade spremna na useljenje.

Letimičnim pogledom na novogradnje (vidio uživo!) mogu reći da se izvana na nekim zgradama već vidi napuknuta fasada ispod balkona!!! Što je šokantno obzirom da su izgrađene prije niti 5 godina. Fasada im zna izblijedjeti nakon par godina što mi daje do znanja da se ne mogu pohvaliti nekom kvalitetom. Nedavno sam bio u zgradi od POS stanova koja je izgrađena prije cca 7- 10 godina. Na stubištu je neko drmnuo u zid, te kad sam malo bolje pogledao shvatio sam da je sloj boje tanak milimetar, te da se ispod toga nalazi samo neka mrežica ispod koje je nekakav pjesak (Ne kužim se u građevinski materijal, pa jebiga). Stanovi iznutra izgledaju legitimno, dali imaju kakvih većih problema unutar stana nebih znao. Izvana je fasada koja je bila crvene boje, već pomalo počela prelaziti u određenu nijansu ružičaste..... Neznam što reći. A bila je jedna čak i pomalo smješna situacija, dolazim ispred jedne nove zgrade, hvatam vrata za šipku (moderan dizajn vrata) da ću ih otvoriti i samo mi šipka ostane u ruci. Možete zamisliti kako sam se šokirao, obzirom da su relativno nova vrata. No comment. Kako i sam živim u jednoj relativnoj novogradnji mogu vam reći da je izolacija puuuuno loošija nego kod dobrih starih "socijalističkih stanova".

Zelenilo je OUT

Ja nekako smatram da su najbolji stanovi građeni sedamdesetih i osamdesetih. (u jednom sam živio). Relativno solidna izolacija, osjećaj da ih tornado nemre srušiti, zelenilo oko zgrade i malo lošija fasada, naravno ako u međuvremenu nije obnovljena. I da, bar koliko ja vidim, stare zgrade imaju zelenila svuda oko sebe, parkić, stabla, grmovi, cvijeće..... Dok se pri gradnji novih stanova sve izbetonira i onda se ostave tri rupe od metar ipo, gdje zatuku po jedan brižan grm, te zemlju prekriju kamenčićima. Bez parkova. Ruglo.

Na brzinu

Zaključak svega je da se novogradnje klepaju na brzinu te da se želi namlatiti što više novca prodavajući sirotom narodu stanove fuš kvalitete. Ne kažem da su sve takve ali većina ih je. Čuo sam negdje priču da ako kupite prije nego što je izgrađen, stan dobivate jeftinije, sad koliko je točno neznam. A kad moraš plaćati ratu kredita 4 soma kuna mjesečno za novi stan, uz to ga i opremiti ipak očekuješ da će stan biti bez problema bar 15 godina.

Novogradnja? Ja kažem ne, hvala.


04.05.2021. u 20:14 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2021 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svatko ima pravo na svoje pogrešno mišljenje...

Linkovi

Flag Counter