small dictionary...croatian/polish :P with NEW WORDS :-D
sviđaš mi se=lubie cie
nedostaješ mi=brakuje mi ciebie
volim te=kocham cie (sounds even better when u hear it)
koristim pivo za opit se=uživam piwo za opić sie :D
sreća=ščenšča
sunašce=slonečko
draga=kochanie :-)
----------------------------------------
šta?=co?smijeh
kako?=jak? rofl
bog=ćeść! thumbup
pravo=prosto!!!!mah
desno=pravo! nut
da=tak!
ja sam julije cezar=jestem julije cezarheadbang
----------------------------------------
prozor=okno
možda=może (strasno!)
čelo=ćowo (ovaj mi je najbolji)headbang
kokoš=kurćak mah
vrata=dżwi (prebolesna ric, dvostruki prijelom jezika)
najbolji=najlepśi lud
volim pivo=kocham pivoparty
----------------------------------------
studeni (mjesec)=listopad (svasta covik vidi dok je živ!)
deka=kocek
tastatura=klawiatura smijeh
šlape=klapkirolleyes
sat=godzina bang
godina=rok cool
godine=lat lud
(i moja omiljena)
daj mi pivo=daj mi piwo party
----------------------------------------
mamurluk=kac burninmad
sranje!=kurde! rofl ili cholera
odjebi=odjebać!
ne znam nista=nie wiem nicsmijeh
odjebi od mene=spjerdalaj!!! (pogadate.moja omiljena) yes
kako se osječaš?=jak se czujesz?zujo
----------------------------------------
sutra=jutro
danas=dzishaj
jućer=wćoraj
puno=sporo
sporo=povoljno
(neman vise komentara na ove rici..nema smisla :0 )headbang
----------------------------------------
koji kurac oces?-=czego kurwa hceś?
tuda=tende
jebač policije=jebać policje :P
brzo=śipko
promaja=pśećonk (najdraza mi je ova)
----------------------------------------


nima Splita do Splita...ni Kielcea do Kielcea

28.05.2006., nedjelja

sta ne volin u poljskoj?

prat svoju robu-jebene carape, i glupe gace se sporkaju brzinom svjetolosti i nekim cudom se ne pojavljuju ciste i mirisne u ormaru ka doma u splitu
kuhat-uvjerljivo san najlosiji kuhar na planeti; nema mi premca. da postoji natjecanje u losom kuhanju pobra bi sve nagrade; ma sta pobra, odma bi mi urucili pehar bez natjecanja (fascinantno koliko san losmad)
buljit u monitor-nakon 8 sati na poslu od svakog pogleda na monitor me prode jeza ( jedan moj prika bi reka: TRPI, SNAGA!) puknucu nikad nije definirano sto je tocno zelia rec smijeh
cjepidlacenje u ducanima- ako je nesto 17,59 piti cete upitani od strane prodavacice/ca imate li 59 grosa? novcanik mi ima 3 kila glupih kovanica a u njima 3 zlote
ljudi se doslovno boje pricat engleski -neki dan na poslu, zvoni mi telefon i ja se javit.velim: dzien dobry! dobijen nazad: dzien dobry! ja velim Vedran speaking here, how may i help u?! a s druge strane cujem a-h-mm-e-mm-ggg-hhh...i click! spusti slusalicu! burninmadzena je ocito bila prestravljena sto joj se netko, zamisli cuda, obraca na engleskom. fantasticno je to da ljudi koji recimo rade u bankama, postama, TELE fucking KOMUNIKACIJAMA ne govore apsolutno nista engleski..e zivote! mad

ali dobra stvar je da poljski jezik je podosta slican hrvatskom pa se nekako snalazin...ja mówię po polski bardzo dobże (ako uzmemo u obzir koliko dugo san tu party)

uskoro ce utakimca Hrvatska-Poljska 3.6.(pripremna prije Svjetskog nogometnog prvenstva) pa ce biti vrlo zanimljivo vidit kako ce to proc...ocu li na poslu gledat u pod ili se kitit tudim perjem ako hrvatska dobije rofl vec se planira ekipa okupit uz hladno pivce za zivceparty sta nogomet radi a?
a je zivin brale....

ovaj post se malcice oduzia a da nisan ni trepnia...stay tuned njami

do widzenia!



- 14:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemenzi je ovaj de tu blog...
sta mi se zbiva i pricinja :) sta radin i kako se salim...s kim se salim i kako to...eto sto!
izjave za pamćenje
"Ne brinite o mogućem smaku svijeta danas. U Australiji je već ionako sutra!" (Charles Schultz)

"Shoot for the moon. Even if you miss it you will land among the stars." (Les Brown)

"Samo glupi i mrtvi nikad ne mijenjaju svoje mišljenje." (tko li je?)

"Today (2.5. 2006.) is really the first day of the rest of ma life" (ja)

"Jeben ti mater" (slucajni prolaznik)