10.08.2007., petak

Vis - prva tri dana...

Evo, trenutno sam na Visu, danas već treći dan, vrijeme je prva dva dana bilo OK, a danas roka kiša i grmi ko ludo!
Ali to me nije sputavalo da uživam u ljepoti Visa i samom pogledu na sve te predivne plaže, ipak je i lakše živjeti kada je malo hladnije nego svih ovih ostalih dana. Htio bih vam pokazati slikice, ali nažalost mi je full spora veza pa nemogu objaviti neke fotke, ali ako mi se veza ubrza možda će i uskoro i biti fotki jer su stvarno predivne!
Uostalom, što reći o Visu osim da je stvarno predivan, da ima predivnih plaža, spilja i različitih morskih vrsti životinja, prelijepo za uživati u prirodi...

Što se tiče noćnog života, pa OK je, puštaju tu i tamo Jazz, Blues, House i sl., Rocka i Metala nema, bar za ono što sam vidio od restorana i noćnih klubova, možda ima nešto za što ja neznam... Molim nekoga tko je upoznat sa Visom da mi kaže jeli ima nešto slično Alternativnijim bircevima jer ovako je malo i dosadno što se tiče noćnog života...

Evo sada lijeva "kišurina", pa sutra će valjda biti bolje do onda ću probati objaviti neke fotke...

POZDRAV SA PREDIVNOG Visa!!!!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.