PSALMI...


Jahve-moja baština

PS 16
1Miktam.
Davidov.
Čuvaj me, Bože, jer se tebi utječem.

2Jahvi rekoh: "Ti si moj gospodar,
nema mi blaženstva bez tebe!"

3Za svetima što su u zemlji
sav plamtim od čežnje!
4Gomilaju patnje moje
koji slijede bogove tuđe.
Ja im ljevanica nalijevat' neću,
ime im spominjat' neću usnama.

5Jahve mi je baština i kalež:
Ti u ruci držiš moju sudbinu.
6Na divnu zemlju padoše mi konopi,
vrlo mi je mila moja baština.

7Blagoslivljam Jahvu koji me svjetuje
te me i noću srce opominje.
8Jahve mi je svagda pred očima;
jer mi je zdesna, neću posrnuti.

9Stog' mi se raduje srce i kliče duša,
i tijelo mi spokojno počiva.
10Jer mi nećeš ostavit' dušu u Podzemlju
ni dati da pravednik tvoj truleži ugleda.
11Pokazat ćeš mi stazu u život,
puninu radosti pred licem svojim,
sebi zdesna blaženstvo vječno.


Image Hosted by ImageShack.us
Darežljivost Stvoriteljeva


ps 8
1Zborovođi. Po napjevu "Tijesci".
Psalam. Davidov.

2Jahve, Gospode naš,
divno je ime tvoje po svoj zemlji,
veličanstvom nebo natkriljuješ!
3U ustima djece i dojenčadi
hvalu si spremio protiv neprijatelja,
da postidiš mrzitelja, zlotvora.

4Gledam ti nebesa, djelo prstiju tvojih,
mjesec i zvijezde što ih učvrsti -
5pa što je čovjek da ga se spominješ,
sin čovječji te ga pohodiš?

6Ti ga učini malo manjim od Boga,
slavom i sjajem njega okruni.
7Vlast mu dade nad djelima ruku svojih,
njemu pod noge sve podloži:
8ovce i svakolika goveda,
i zvijeri poljske k tome,
9ptice nebeske i ribe morske,
i što god prolazi stazama morskim.

10Jahve, Gospode naš,
divno je ime tvoje po svoj zemlji!


Image Hosted by ImageShack.us



Vedrać-Isuse slavim te

utorak, 06.02.2007.

Molitva

Bože,Ti si uistinu nestvorena Ljubav,
beskrajna Ljubav,neizmjerna Ljubav
ne samo Onaj koji Ljubi,nego sama Ljubav.
Iz Tebe izlazi Ljubav svih serafina i svih stvorenja
Kako da te ne ljubim,kako da se ne potrošim u toj,
vatri Ljubavi ,koja obuhvaća ,čitav svijet?

Bože,po svome biću Ti si doista sama dobrota;
po Tebi je svako dobro ,dobro;iz Tebe istječe
dobrota svakog stvorenja,kao što sve vode potječu
od mora;osim te čiste dobrote na zemlji i u nebu
nema ništa što bi se moglo nazvati dobrim.

Kako da Te ne ljubim kada je dobrota predmet
ljubavi?Najsvetiji Oče!Najdobrostiviji Sine!
Najodaniji Duše Sveti!
Kada ćeš, Oče,u nutrini moje duše biti moje
najtajnovitije dobro i mene posve posjedovati?
Kada ću biti posve Tvoj i Ti posve moj?
Kad ćeš biti moj kralj?Pohitaj,Isuse,pohitaj
i ne oklijevaj!


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


- 11:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Isuse,slavim te...


Moje pjesme ISUSU...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

TI SI KRALJ

Hodah u tmini srca svog ,životom što ploda nedaše...sve dok me ti Gospode ljubavlju svojom dotače...
Ti si kralj srca mog,ooo Bože veliki,ljubav je tvoja plam srca koji se za nas ne gasi...


VODI NAS

Gledam u zvijezde što sjaje Bože
tvoj ih lik zasjenjuje,
ti pružaš ruku spasa i vodiš nas u krilo svoje...
Kličemo ti Isuse vodi nas rukom svojom,
dotakni nas svojom milošću..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

TEBE SLAVI

Tebe slavi duša moja.
oo Bože kralju moj..
Tebi kliče cijela zemlja
daj nam Duha svog....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

O MARIJO

O Marijo kako ljepo je ime tvoje
o Marijo kako slatko je srce tvoje...
Mi te slavimo
Marijo majko naša,
mi te ljubimo djevo rajska..


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

MOJ BOG

Ti si moj Bog,moja nada,moje sve..
Tebi vjerujem,jer mi srce poznaješ..
Ti si moj Bog,moja draga utjeha,
moje svjetlo u noći što mi sja...

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Free Website Counter

Apostol Ivan, Isusov učenik, nakon Kristovog uskrsnuća, napisao je u svojoj 1. poslanici slijedeće:
1.
Što bijaše od početka,
što smo čuli, što smo vidjeli očima svojim,
što razmotrismo i ruke naše opipaše
o Riječi, Životu -
da, Život se očitova,
i vidjeli smo i svjedočimo,
i navješćijemo vam Život vječni,
koji bijaše kod Oca i očitova se nama -
što smo vidjeli i čuli,
navješćujemo i vama
da i vi imate zajedništvo s nama.
A naše je zajedništvo je s Ocem
i sa Sinom njegovim Isusom Kristom.
I to vam pišemo
da radost naša bude potpuna.
A ovo je navještaj koji smo čuli od njega
i navješćujemo vama:
Bog je svjetlost
i tame u njemu nema nikakve!
Reknemo li da imamo zajedništvo s njim,
a u tami hodimo,
lažemo i ne činimo istine.
Ako u svjetlosti hodimo,
kao što je On u svjetlosti,
imamo zajedništvo jedni s drugima
i krv Isusa, Sina njegova,
čisti nas od svakog grijeha.
Reknemo li da grijeha nemamo,
sami sebe varamo
i istine nema u nama.
Ako priznamo grijehe svoje,
vjeran je On i pravedan:
otpustit će nam grijehe
i očistiti nas od svake nepravde.
Reknemo li da nismo zgriješili,
pravimo ga lašcem
i riječi njegove nema u nama.

2
Dječice moja,
ovo vam pišem da ne griješite.
Ako tko i sagriješi,
zagovornika imamo kod Oca -
Isusa Krista, Pravednika.
On je pomirnica za grijehe naše,
i ne samo naše, nego i svega svijeta.

I po ovom znamo da ga poznajemo:
ako zapovijedi njegove čuvamo.
Tko veli "Poznajem ga",
a zapovijedi njegovih ne čuva,
lažac je, u njemu nema istine.
A tko čuva riječ njegovu,
u njemu je zaista savršena ljubav Božja.
Po tom znamo da smo u njemu.
Tko veli da u njemu ostaje,
valja mu ići putem kojim je On hodio...

...Tko veli da je u svjetlosti,
a mrzi brata svojega,
u tami je sve do sada.
Tko ljubi brata svojega,
u svjetlosti ostaje
i sablazni u njemu nema.
A tko mrzi brata svojega,
u tami je, u tami hodi
i ne zna kamo ide
jer mu tama zaslijepi oči...

...Ne ljubite svijeta
ni što je u svijetu.
Ako tko ljubi svijet
nema u njemu ljubavi Očeve.
Jer što je god svjetovno
- požuda tijela i požuda očiju,
i oholost života -
nije od Oca nego od svijeta.
Svijet prolazi i požuda njegova,
a tko čino volju Božju ostaje dovijeka.