**oPis bLogEcA:

...pisHEM ovAj bLogEc iz dosAdE....=)
a to chete i sami skuzit kad tad poshto postevi neche bit prechesti=)...

...hihi...
¤¤pussekiiii



**NEsHTo o MEni:
ime
>eLa=)
datum rodenja
>o7.o7.199o.
mjesto stanovanja
>samobor
shkolica
>samoborska gimnazija
razred
>2.c


...volim... frendove&&frendice, obitelj, svog peseka, VaNSiCE, gitaru, muziku, ljeto&&sunce, izlaske, sladoled, smijanje=)=),, uglavnom punooo toga;)
...ne volim... dvolichne&&sebichne ljude, ljude koi vole biti u sredishtu paznje, kukce-eww, cajke...

slusham...
...RHCP, parsiche, elemental, alice in chains, hp, bob marleya, cranberries, gunse, jack johnsona, srpski rap[hihi]....
gledam...
...kuchanice, tree hill, crtiche, zGoDNe DecHKe=)....



**QuoTEs&&iCoNS:

¤¤LiFE isN'T EAsy.
LoVe HuRTs. BoyS Lie.
FRienDs sTaB. PEoPLE dIe.
pArEntS yeLL. YoU aLWays tRY.
y0u'rE neVer g00d En0Ugh.
& Y0u d0N't kN0w wHY...

Image Hosted by ImageShack.us


¤¤a girl only needs 3 things in life:
love to make her weak
alcohol to make her strong
&& friends to pick her up when the first two make her hit the ground

Image Hosted by ImageShack.us

¤¤I'M 17, i'm SuPPoSed 2 geT 0Ut of coNTRoL!!=)

Image Hosted by ImageShack.us

¤¤
as we grow up, we learn that even the one person that
wasnt supposed to ever let you down probably will.
you will have your heart broken probably more than once,
and gets harder everytime.
you'll break hearts too, so remember how it felt when yours was broken
you'll fight with your best friend.
you'll blame a new love for an old one did.
you'll cry because time is passing too fast, and you'll eventually lose someone you love.
so take too many pictures, laugh too much, and love you've never been hurt.
because every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back.
¤¤

Image Hosted by ImageShack.us

¤¤EvErY s0Ng eNDS BUt tHerE's No rEASon n0T 2 enJoY tHE MuSIC...

♥♥♥

...nE buDi zAo DoK iSpiJAsH DžuS u LosHEM pREDgRAđu=)hihi

srijeda, 22.08.2007.

.gUeSS wH0s BaCK.bAcK aGaiN=)

hmm.da. evo i ja se vratila u taj samobor.. ljeto je fakat bilo prejebeno, al je na zalost prebrzo proslo...
vratih se prije 2 dana&najrade bi opet isla nazad..
vecinu ljeta sam provela kod sebe na moru, na krku, i tam mi je cak bilo jeebeno... svaku subotu, koi petak, smo isli u cross[disko].. fakat je disko jeben, ima preraznolike ekipe unutra-od onih wannabe shminkicha, do kloshara... prvi tjedan je bila anja kod mene i bio mi je rochkas koi sam jebeno proslavila u crossu... iala sam cak i morsku patku jedan dan, al je moj hrabri pero uginuo jer je bio premlad i bez majke=(.. onda sam bila ne znam kolko solo kod sebe, ubiti s nekim "drustvom" skoro svaki dan smo bili na plazi i zujali do nekih 2,pol3 ponoci.... prije nego kai sam isla u hercegovinu mi je dosla nives, isle smo cak na koncert tonija, al nismo bas izdrzale, posto nismo rijeci znale, pa smo se pobrale na tehno floor u crossu=)...
onda je dosla ta hercegovina... fakat ne znam zakaj su me starci sterali tam, al bilo je okej, pusila sam neku vocnu nargilu=)...
poslije hercegovine i 4,5h voznje starci su me otpremili na muRTeR!!
tamo je fakat bilo zaakon, obozavam ja taj murte&ekipu koju tamo znam...! tamo je bilo jaako puno zanimljivih dogadaja.. 1.vecer je bilo hladno pivo za koe nismo platili ulaznicu nego smo se svercali preko sume, fakat scena za strgat se[15 ljudi trci kroz sumu sa mobitelima, a vodi ih fofonjka koa nikad tamo nije bila=)LoL]... svaki dan smo bili na plazi, igrali malo picigina, i nakon toga kartali! bela je zakon=)!! onak po 3h... svaku vecer smo se al doslovno ubijali...i isli u sirenu, jedan birc, u kojem je jednu vecer neko zapalio palmu[guess who????LoL].... drustvo je tamo fakat bilo zakon, obozaavam ih sve!! samo nam je falio neko ko bi svirao gitaru[pishko]... s murtera sam se vratila k sebi na krk, pa sam bila opet na hladnom pivu, i zadnju vecer u crossu smo ostale eva.ana&ja do kraja=)....
i tako, fakat ne znam vise kai da kazem.... mislim da sam dovoljno, ako ne i previse napisala, pa kom ce se dat citat nek cita=)!!!
slikice ce doc kasnije kad mi ih anja sprzi♥!
pusee svima, a sad pozdravi 1.najboljoj ekipi s murtera-anja.fofy.nika.tina.aneta.derk.nives.dominik.vrh.rene.koren.gigi.draga.mirna.lucija.bruno.krelo... onda mojima s krka-ana.eva.ema.ivek.dario.valentina.daria.dariana.ena.mia.i ostatku koe sam upoznala a ne znam im ime=)...
i ostalima koi me znaju=).....


¤

- 16:34 - ¤K0MeNTarcHEkii=)¤ (8)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

**MigHTy LiNKoVi:
¤¤¤
www.google.hr
www.blog.hr
www.msn.com
www.myspace.com
www.xanga.com
www.youtube.com
www.imageshack.us
www.parspetrosa.com
www.redhotchilipeppers.com
www.mightyzoltan.deviantart.com
www.weedfarmer.com
www.waytoomany.com
¤¤¤

¤¤¤
..MIRna
>mirnek.blog.hr
..M&I
>zasveovegodine16.blog.hr
..kumČe moJe
>latortura.blog.hr
..LaNa
>lana8lavek.blog.hr
..JoJA
>jojas.blog.hr
..kaRLo
>oikarlo.blog.hr
..dEAnA
>fancylittlegirl.blog.hr
..ZoLTaN, ViNS&SooM
>agencija1za1obrt1i1razvoj.blog.hr
..PeTRiCa
>5rinkutic.blog.hr
..AnA
>anchy2391.blog.hr
..peSHa
>pesha19.blog.hr
..KRiVi SMJeR
>krivismjer.blog.hr
..PaRaZiTi
>paraziti4.blog.hr
¤¤¤




**PjeSMiCA:
¤RHCP..HuMP De BuMP


..LyRiCS=)
40 detectives this week
40 detectives strong
Takin' a stroll down Love Street
Strollin' is that so wrong
Can I get my co-defendant

Hump de bump doop bodu
Bump de hump doop bop
Hump de bump doop bodu

Oh no!
Hump de bump doop bodu
Hump de bump doop bop
Bump de hump doop bodu

Bump bump

Must have been a hundred miles
Any of a hundred styles
It's not about the smile you wear
But the way we make out

When I was another loner
Nothin' but a two beach comber
Anybody seen the sky? I'm
I'm wide awake now

Workin' the beat as we speak
Working the belle du monde
Believin' the havoc we wreak
Believin', is that so wrong
Can I get my co-dependent

Hump de bump doop bodu
Bump de hump doop bop
Hump de bump doop bodu

Bump de hump doop bodu
Hump de bump doop bop
Bump de hump doop bodu

Bump bump

C'mon!

Must have been a hundred miles
Any of a hundred styles
It's not about the smile you wear
But the way we make out

When I was another loner
Nothin' but a two beach comber
Anybody seen the sky? I'm,
I'm wide awake now

Hump de bump doop bodu
Bump de hump doop bop
Hump de bump doop bodu

Oh no!

Bump de hump doop bodu
Hump de bump doop bop
Bump de hump doop bodu

Bump bump

Listen to me what I said
Try to get it through your head
A little bit of circumstance and
A chance to make out

Livin' in a citadel
It's hard enough to be yourself
Waiting for the bell to toll
And I am wide awake now

Must have been a hundred miles
Any of a hundred styles
It's not about the smile you wear
But the way we make out

When I was another loner
Nothin' but a two beach comber
Anybody seen the sky? I'm
I'm wide awake now

♥♥♥