nakit-razno

srijeda, 20.04.2005.

Lančić od fimo mase za svaki dan... Jako jednostavan, a opet poseban na svoj način...

- 19:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Blogovi mojih prijatelja

  • Free Web Counter

    Free Hit Counter


    Ne traži od mene da obaram s nogu fatalnim pogledom morske sirene, sve ono što jesam to ti mogu dati, al ono što nemam ne traži od mene... Ipak me potraži, pomakni se, kreni... Pred tobom stojim, vidiš li me gdje sam??? Nađi ono lijepo skriveno u meni i voli me takvu kakva jesam...




    Noć, ostavljena tu
    Samo da mi lice sakrije
    Ja, ponovo na dnu
    Molim za sve tvoje dodire
    I nemam snage ni glasa pustiti
    od tuge koju sada osjećam
    Mada znam da me noćas ostavljaš
    Ja molit ću za svaki poljubac

    Nek ti bude kao meni
    da se dusa poput stakla razlomi
    Nek ti bude kao meni, vjeruj mi
    ja neću žaliti

    Dodir tvoj, sve mi govori
    i svaka rijeć bi bila previše
    I pusti me, pusti da ne zaplačem
    Jer opet sve u meni umire
    I nemam snage ni glasa pustiti
    Od tuge koju sada osjećam
    I mada znam da me noćas ostavljaš
    Ja molit ću za svaki poljubac

    Nek ti bude kao meni
    da se duša poput stakla razlomi
    Nek ti bude kao meni, vjeruj mi
    ja neću žaliti...




    "Nisam ti mogla ni znala reći tad

    Da moje srce od prvog trena ti pripada

    Nije me sram, neka zagrme gromovi

    Neka se kiša kroz oblak prolomi

    Da čuju svi, da moja ljubav… si ti..."