< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MOJE IME:valentina
PREZIME:da nebi rekla
KOJI SAM RAZRED.6.c
GDJE ŽIVIM:SMB
NAJ FRENDICA:vanjagreedy
DOBRA FRENDICE:vinka,mateja,matea,dora,cella,tina.....
MOJ MOTO:nikad ne reci nikad!
VOLIM:svoju simpu,frendice..
NE VOLIM.bahatost,laži,ogovaranja,dvoličnost...
DEČKO:slobodna

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Nationality Icons
Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]a href="http://www.glitterfy.com/" target="_blank">
Glitterfy.com - Glitter Graphics
Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics
Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Kiss/myspace graphic

myspace graphic

myspace background

myspace background

free myspace layout

free myspace layout

myspace

myspace

myspace generators

myspace generators

myspace layout

myspace layout

Linkovi

EVO NEKI SUPER LINKOVI :thumbup
julija
mateja
baltićmarcella
dora
ana
antonija

MALO SLIKICA

src="http://www.blogpoll.com/poll/view_Poll.php?type=java&poll_ id=148163"> temp

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
/artist.php?aid=269
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Christian Avatars
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Christian Avatars
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Free Music

Free Music



Free Music

VVirile
AAmazing
LLittle
EEccentric
NNerdy
TTimeless
IIrresistible
NNutty
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
http://web.vip.hr/maria_helena.vip/lindsay.doc

utorak, 29.04.2008.

NeŠto O MoJiM fEnDiCaMa Iz RaZrEdA1

thumbupVINKA:Ona je dobra.Zna nasmijavat i zove mala!Ima dobre fore.ona je jako osletljiva osoba !Kad njoj nekaj smeta kod jedne osobeto jojo kaže u facu!!!thumbup
sretanMATEJA:E,kod nje če mo se malo više zadržat!Ona se stalno detre na menemad.I to meni jako smeta kod nje(nemoj se sad furitmad)!Ali ima i ona svojih dobri stana npr. pomaže ti u testu,daje puno dobrih savjet!
ludJOSIPA:oNA MI IDE NA NERVE OD
1. RAZREDA!Žena je tak dosadna da krepaš!Pod satom zauzme CIJELU klupu(i ja
baš ne volim sjedit s njom)!
MARCELAsretan:Ona je O.K.Zna neki puta pretjerat(al nema veze).Zna pomoć!
sretanDORA:Ona je zakon cura voli pomoć i mislim sve najbolje o njoj !OSTALE ČE MO CURE U DRUGOM POSTU!KISSSSSSSS

|Komentiraj 17| >Printaj| #|

ponedjeljak, 28.04.2008.

NaPoKoN NoVi PoSt

thumbupkaj ima ljudi?
meni je užasno dosadnozijev pa sam se odlučila napisat novi postthumbuppartyyes!u petak sam bila sam svojim razredom na Krku! Bilo je oKthumbup!Samo smo gledali crkvezijev(večinom).u busu je bilo naj bolje.Zezali smo se ,skakali,vrištali,igrali se...thumbupthumbup.......A u nedjelju sam bila kod Juluje na rođendanuthumbupthumbup.Ima OGROMNU kuću s pogledom na cijeli SMB!Ima 3 peseka i nekolko mačka!Na rođendanu smo bili:ja,Vinka,Ivana,Birin,Kiki,Lu,Marina i njen buraz i ona!bila sam do 91Bilo je zakon1,,......:t
humbup:thumbupthumbupneznam kaj da vam, još pišem...kissssskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisstnks na komovima i komajte još

|Komentiraj 15| >Printaj| #|

četvrtak, 24.04.2008.

hy

:jučer je u školi bilo je***o!Tak da znate.dora me zezala s Gašparičemheadbangheadbangmadblablapuknucurolleyeszubo(tak sam je nateravala po školi da je to bila katastrofaheadbang).Dobili smo testova iz hrvatskog i dobila sam 1 i 3(zakonheadbangheadbangmad)onda smo imali inficu i pisali smo usrani test o nekakvoj glupoj prezentacijimadheadbang!!!!!!!!Da poboljšam stvar 2 sata smo ga pisali(pa si zamoslite kaka je bilo teško)a,poslje sam išla doma s best frendicom.Kad sam došla doma samo sam zamjenila torbu i išla sam u litteru(stahota)!

|Komentiraj 17| >Printaj| #|

ponedjeljak, 21.04.2008.

BoK

madheadbangblablaKajima kod vas?
Kak ste?
ja sam odlično al sam tak tužna . Tužna sam zbog svoje simpecerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek!ja ga JAAAAAAAAAAAAAAAAKO volim al me sram pitat za hodanjecerekcerekcrycry.Nadam se da se to vama nije nikad dogodilo,a ako se je dajte mi neki savjet!(plizzzzzzzzzz izludit ćublablamadheadbangpuknucu)Dobro ostavimo sad to (nekak ću se smirit)jučer sam OPET bila cijeli dan vani do nekih 20h.Tak da znate da se svašta dogodilo!1 je došo od moje naj frendice dečko pa mu je bilo stravično dosadno zijevpa smo ga mi počele ispitivat kaj nas najviše kod njega zanima!I to je potrajalo jaaaaaaaaaaaaaaaako dugo onda je došla vanja i onda se ona njega sramila.I tek kad je došla Sandra(vinkina sestričnathumbupthumbuppartyfino)tek je onda počela prava zabava.Onda su Vinka i ona trebale ić doma i onda je Sandra povukla Vanju za ruku i tako rečeno bacila ju na Javora(VANJIN DEČKOpartythumbup)ETO TAK VAM JE BILO!VELIKI POZDARV:sandrithumbup,vinkithumbupvanjithumbupthumbup,mateithumbup,lanithumbup....

|Komentiraj 18| >Printaj| #|

subota, 19.04.2008.

Hy

partythumbupovaj post je posvečen:dorithumbup matejithumbupcellithumbup.pa da počnem:ovi dani su mi bili supač,vidla sam si simpucerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek!!!!!!!!!!!!!!!!ostavljla sam komove kolko sam mogla!sad bi napisala jednu ispriku:vinka sry kaj sam te onak povrijedila!!!!!!!!!!!!!!!!!!(nadam se da si pročitala)nemam blage kaj da još pišem.joj da sestra mi ima 3.5 prvu pričest.Ne znate kak ću se sredit!Jedva čekam!thumbupfinopartynjamismokinzubocoolnutnaughtyrolleyeswink.Vinkina sestrična danas ima firmu tak da joj ovim putem odmah čestitsm!I za kraj:big pozdrav.dori,mazeji,vanjiparty:thumbup,celli,cijelom 6.c:P.S.ostavljajte mi puuuuuuuuuuuuno komentara!

|Komentiraj 7| >Printaj| #|

petak, 11.04.2008.

aLoHa

Ej!
Kaj ima kod vas?
KOD MENE JE SVE PO STAROM KAO I UVIJEK POSVAĐAM SE ,POMIRIM SE!SUTRA IDEM NA JEDAN ROČKAS I BIT ĆU DO 10(UAUthumbuppartypjevanutrolleyeswink)I KAD DOĐEM DOMA BIT ĆU UMORNA KO PAS KAO I UVIJEK POSLJE SVAKOG ROĐENDANA KOD FRENDICA.DANASU ŠKOLI NIJE BILO BAŠ NEKAJ POSEBNO ZANIMLJIVO.IMALI SMO POVJESTbangbangbangbangbangbangbangbangbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmadmadpuknucupuknucupuknucuMRZIM GA!I PROFA JE PITALA KO I UVIJEK I OTVORILA JE KO I SVAKI PUTA MENE!LJUDI SRY ALI NEZNAMAL FKT NEZNAM KAJ DA JOŠ NAPIŠEM ALI OBEČAJEM U SLJEDEČM ĆU POSTU NAPISAT VIŠE I DAJ PLIZ OSTVLJAJTE MI KOMOVE!KISS

|Komentiraj 20| >Printaj| #|

nedjelja, 06.04.2008.

Ej LjUdOfI

Kaj ima kod vas?
Ja sam vam puuuuuuuuuuna novosti.Neznam od kud da počnem!ovak danas sam bila CIJELI dan vani tak da je bilo jako zanimljivo.Kad sam se vozila s frendicama naletila sam na svoju simputhumbuppartyyessretanbeljcoolkisskisskisskisskisskisskisskisskiss!Kad sam ga vidla skoro sam opala s bicikla! I onda smo se utrkivali i ja sam ga pobjedila!Nakon par sati je došo i od moje naj frendice simpa tak da je bilo burno!Onda su oni pričali o nekim pizdarijama.Kad je bilo nekih 7 onda su oni odlazili ,a ja i moja frendica smo ih naganjali skroz do njihove kuće(a to je negdje oko 30 minuta)pa si zamislite kak nam je bilo.onda smo bile još malo u parku i onda smo išle doma.To vam je to za danas .kisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

|Komentiraj 7| >Printaj| #|

petak, 04.04.2008.

HaLo

Ej mahljudovi kaj ima?
Kaj se radi?
ja sam supač!Trebam vam nekaj rećthumbupfinomahpjevanut!JEdna moja frendica hoda s NAJ RUŽNIJIM ČOVJEKOM NA SVIJETU(sry).Tu sam vezu ja sredila na jedvite jade.Zato kaj ne želim pričat s ružnim čovjekom!namcorpuknucunut!UŽAS.Onda nit ne pričaju nit se ne pozdrave na ulici totalka užas i to oni smatraju nekom vezom!To im NEĆE namcornonoyeseek baš dugo trajat al nek "uživaju"!Tak vam je to ljudi u nekoj vezi!Strava i užas!ETO TO VAM JE TO ZA DANAS !kisssssssssssssssssss.POZDRAV:JAVORU,LANI,VANJIsretanthumbup,VINKI CIJELOM 6.C I DA NE ZABORAVIM POSEBNO POZDRAV BIRINUmahwavethumbupsmokinpartynjamifinoeeksretanbeljzubocoolroflkisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

|Komentiraj 8| >Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.